اتفاق عجیبی که کسی انتظارش را نداشت؛ پیشرفت بارسلونای بدون مسی!

اتفاق عجیبی که کسی انتظارش را نداشت؛ پیشرفت بارسلونای بدون مسی!

پایگاه خبری فوتبالی - با بررسی آمار و ارقام و تحلیل عملکرد آبی اناری ها در بازی شب گذشته مقابل لوانته که به برتری کاتالان ها انجامید، یک نتیجه جالب و قابل تامل حاصل می شود. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانیایی، بازیکنان بارسلونا شب گذشته و در غیاب سرمربی هلندی خود موفق شدند با کسب نتیجه پیروزی سه بر صفر مقابل لوانته، تا حدودی هوادارانشان را راضی و حرکتشان به سمت رتبه‌ های بالای جدول را آغاز کنند. آبی اناری ها حالا از شش بازی خود دوازده امتیاز کسب کرده اند و نکته جالب ماجرا این جاست نسبت به سال گذشته که ليونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بلوگرانا در این تیم حضور داشت، عملکرد بهتری داشته اند!

شاگردان رونالد کومان فصل گذشته با حضور لیونل مسی پس از شش بازی ابتدایی تنها هشت امتیاز داشتند؛ یعنی چهار امتیاز کمتر از امتیازات فعلی در فصل جاری. همچنین فصل گذشته آبی اناری ها تا این مقطع با حضور مسی ۱۰ گل به ثمر رسانده بودند اما حالا یازده گل وارد دروازه حریفان کرده اند. تنها آماری که بارسلونایی ها در آن نسبت به فصل گذشته تا این مقطع ضعیف‌ تر عمل کرده‌ اند، دریافت گل است. شاگردان سرمربی هلندی امسال شش گل دریافت کرده‌ اند که یک گل بیشتر از تعداد گل‌ های دریافتی آن ها در فصل گذشته تا هفته ششم است.

9404