تصاویری از جشن پیروزی تیم ملی آرژانتین/ صعود با عکس مارادونا

تصاویری از جشن پیروزی تیم ملی آرژانتین/ صعود با عکس مارادونا

پایگاه خبری فوتبالی- پیروزی تیم ملی فوتسال آرژانتین مقابل روسیه و صعود به مرحله نیمه نهایی جام جهانی فوتسال با جشن و شادی بازیکنان آرژانتین همراه بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از مهر، تیم ملی فوتسال آرژانتین در یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۱ برابر روسیه  به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی این مسابقات صعود کرد.

آرژانتین که مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات است، کار سختی برابر روسیه داشت و در نهایت در ضربات پنالتی توانست از حریف خود که نایب قهرمان دوره گذشته جام جهانی بود عبور کند.

آرژانتین در این مسابقه در دقیقه ۲۵ از روسیه پیش افتاد و برتری خود را تنها برای ۱۰ دقیقه حفظ کرد. در حالی که ۵ دقیقه تا پایان بازی و پیروزی آرژانتین باقی مانده بود، روسیه گل تساوی را به ثمر رساند.

آرژانتینی‌ها که ظاهراً توقع دریافت گل از روسیه در آن دقایق را نداشتند، برای تغییر رای داور و باطل کردن گل حریف دست به دامن کمک داور ویدئویی (ویدئو ساپورت) شدند تا بلکه داور متقاعد شود خطای بازیکن روسیه روی دروازه بان آرژانتین را بگیرد؛ در حالی که بازبینی صحنه گل نشان داد برخورد خاصی رخ نداده و این گل، صحیح اعلام شد.

در این مسابقه تعدادی از کودکان لیتوانیایی با در دست داشتن عکس «دیگو مارادونا» اسطوره آرژانتینی فوتبال که کمتر از یک سال پیش از دنیا رفت، حامی تیم آرژانتین بودند.

بعد از پایان ۴۰ دقیقه قانونی بازی، کار به وقت‌های اضافه و سپس ضربات پنالتی کشید تا حریف تیم ملی فوتسال برزیل در مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۱ از دل این ضربات بیرون بیاید.

در پنالتی‌ها تیم روسیه سه و تیم آرژانتین دو ضربه را از دست دادند تا در نهایت آلبی سلسته ۵ بر ۴ پیروز شود و به مرحله نیمه نهایی برسد.

در ادامه تصاویری از جشن و شادی بازیکنان و اعضای تیم آرژانتین در پایان این مسابقه را مشاهده می‌کنید:

7474