مربی بارسلونا: وقتی مصدومان ما برسند، در همه جام‌ها مدعی خواهیم بود

مربی بارسلونا: وقتی مصدومان ما برسند، در همه جام‌ها مدعی خواهیم بود

پایگاه خبری فوتبالی - دستیار رونالد کومان که دیشب در غیاب سرمربی هلندی، وظیفه هدایت آبی اناری ها مقابل لوانته را بر عهده داشت، در پایان این مسابقه در نشست خبری شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانیایی، رونالد کومان به دلیل محرومیت، اجازه حضور روی نیمکت بارسلونا در بازی دیشب مقابل لوانته را نداشت و به جای او، دستیار مرد هلندی یعنی آلفرد شرودر روی نیمکت بلوگرانا نشست. شرودر در کنفرانس مطبوعاتی بعد از این دیدار هم به جای کومان شرکت و از عملکرد تیم ابراز رضایت کرد. صحبت های مربی بارسلونا در این نشست خبری را در ادامه می خوانید:

فشار کار روی تیم؟

"بازی های زیادی انجام داده ایم و فقط همین یکی نیست. امروز همه چیز خوب پیش رفت. روزی عالی برای همه بود." 

درباره آنسو فاتی؟ 

"می دانیم که او بازیکنی بزرگ با ویژگی های فردی مورد نیاز ماست. از بازگشت دوباره او بسیار خوشحالیم. امروز ما فوتبال بسیار خوبی انجام دادیم و بازیکنان درگیرانه کار کردند. آماده بودن فاتی خیلی خوب است اما نباید بقیه بازیکنان را فراموش کرد زیرا آن ها نیز بازی را عالی انجام دادند که در این زمینه می توان به گاویرا و نیکو اشاره کرد. هواداران نیز خیلی خوشحال بودند."

آیا هواداران می توانند آرزوی کسب همه جام ها را داشته باشند؟

"بله، فکر می کنم اگر بازیکنانمان آماده باشند، ما یک ترکیب فوق العاده خواهیم داشت و گزینه هایی داریم. الان باید مطمئن شویم که همه بهترین عملکرد خودشان را به نمایش می گذارند. به زودی پدری بازمی گردد و وقتی همه در دسترس باشند، ترکیب ما بسیار قوی خواهد بود."

درباره گاویرا و نیکو گونزالس؟

"آن ها نشان دادند که بسیار خوب هستند و ما آن ها را زیر نظر داشتیم. این اتفاق سال قبل برای ایلایکس موریبا افتاد. اگر بازیکنی خوب باشد حضور او تداوم خواهد داشت. ما با جوانان زیادی بازی کردیم. این آینده بارسلوناست. در چنین بازی هایی آن ها رشد می کنند."

درباره دفاع؟

"می دانیم که بازی با بنفیکا اهمیت زیادی برای ما دارد و باید در دفاع خوب باشیم. ما روی آن بازی و بازی با اتلتیکو مادرید تمرکز خواهیم کرد."

شرودر در پایان افزود:

"همه خوشحالند. از عملکرد راضی هستیم. به عنوان یک تیم کار کردیم. مالکیت زیادی داشتیم و فکر می کنم رختکن راضی است. ورود فاتی هم تاثیر داشت."

9404