عکس؛ لحظه‌ای که «شماره 10» دوباره به بارسلونا برگشت!

عکس؛ لحظه‌ای که «شماره 10» دوباره به بارسلونا برگشت!

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در هفته هفتم از رقابت های لالیگا موفق شد با نتیجه سه بر صفر در ورزشگاه نیوکمپ لوانته را شکست دهد و بدین ترتیب سه امتیاز شیرین را پس از دو تساوی در لالیگا به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، اما این بازی یک نکته ویژه برای بارسلونا داشت و آن هم به میدان رفتن آنسو فاتی بود. فاتی پس از طی کردن یک دوره طولانی مدت مصدومیت اکنون دوباره به میادین بازگشته است و اولین بازی خود را در فصل 2021/22 انجام داد. آنسو فاتی در بازی مقابل لوانته به عنوان یار تعویضی در دقیقه 81 به جای لوک دی یونگ به میدان آمد و در دقیقه 90 موفق شد گلزنی کند و شروع خوبی داشت.

آنسو فاتی وارث پیراهن شماره 10 لیونل مسی در بارسلونا است و بارسا پس از جدایی مسی بازیکن شماره 10 نداشت تا اینکه اکنون آنسو فاتی با پیراهن شماره 10 بارسلونا به میدان رفته است و بدین ترتیب آبی و اناری پوشان دوباره یک بازیکن با پیراهن شماره 10 دارند.

بارسایی ها امید زیادی دارند تا فاتی بتواند در بارسلونا بدرخشد چرا که او هم مثل مسی محصول آکادمی بارسلونا است و در حال حاضر تنها 18 سال دارد و آینده درخشانی می تواند پیش روی این بازیکن باشد.

1470