عکس؛ دراز کشیدن مسی و پسرانش روی مبل و تماشای صعود تیم فوتسال آرژانتین

عکس؛ دراز کشیدن مسی و پسرانش روی مبل و تماشای صعود تیم فوتسال آرژانتین

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی فوتسال آرژانتین در رقابت های جام جهانی لیتوانی با پیروزی مقابل روسیه در ضربات پنالتی توانست راهی مرحله نیمه نهایی شود.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال پس از این پیروزی تیم ملی آرژانتین با انتشار تصویری در بخش استوری های صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام بدین ترتیب صعود تیم ملی آرژانتین را به نیمه نهایی تبریک گفت چرا که اکنون به نظر می رسد تیم ملی فوتسال آرژانتین شانس بالایی برای قهرمانی در این رقابت ها داشته باشد.

در این تصویر می بینیم که لیونل مسی به همراه سه پسر خود یعنی تیاگو، ماتئو و چیرو در مقابل تلویزیون و روی مبل دراز کشیده اند و اصطلاحا "لم داده اند!" و بدین ترتیب نظاره گر صعود تیم ملی فوتسال آرژانتین به مرحله نیمه نهایی هستند.

لیونل مسی بدین ترتیب و با انتشار این تصویر، به عنوان کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین، صعود تیم ملی فوتسال آرژانتین را به مرحله نیمه نهایی تبریک گفته است. مسی خودش به همراه تیم ملی فوتبال آرژانتین توانست در رقابت های کوپا آمریکا 2021 به قهرمانی برسد و برای کشورش افتخار آفرینی کند و اکنون باید دید که تیم ملی فوتسال آرژانتین چه خواهد کرد.

1470