واکنش مدیر ورزشی بایرن مونیخ به شایعات علاقه این باشگاه به ستاره چلسی

واکنش مدیر ورزشی بایرن مونیخ به شایعات علاقه این باشگاه به ستاره چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - حسن صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ هرگونه علاقه این باشگاه به جذب آنتونیو رودیگر، مدافع آلمانی چلسی را تکذیب کرد.

به گزارش فوتبالی، قرارداد آنتونیو رودیگر در تابستان سال آینده به پایان می‌رسد و گفته می‌شود که چند تیم بزرگ اروپایی به جذب او علاقه دارند. هفته گذشته نیز، یولین ناگلزمان سرمربی جوان بایرن مونیخ به تمجید از رودیگر و قدرت فیزیکی این بازیکن پرداخت و او را یک مدافع تنومند خطاب کرد. تمامی این صحبت‌ها باعث شد تا شایعات پیوستن رودیگر به باواریایی‌ها، قوت بگیرند. 

به نقل از سایت گل، با این وجود، حسن صالح حمیدزیچ معتقد است که بایرن مونیخ گزینه‎های خوبی برای پست دفاع وسط دارد و نیازی به خرید یک بازیکن جدید نیست. او به DAZN گفت: "اصلا خوب نیست که راجع به بازیکنان باشگاه دیگر صحبت کنیم. یولین در کنفرانس خبری راجع به او صحبت کرد، اما او مربی است که بازیکنان زیادی را تحت نظر دارد، اما پس چرا نباید یک بازیکن را بررسی و راجع به توانایی‌هایش صحبت کند؟ ما در پست دفاع وسط گزینه‌های خوبی در اختیار داریم. در آن پست با آمدن بازیکنانی همچون دایوت اوپامکانو و همچنین حضور دیگر بازیکنان مثل لوکاس هرناندز، بنجامین پاوار و تانگوی نیانزو، احساس کمبود نمی‌کنیم."

4416