آخرین باری که وقتی تیم رونالدو در حال باختن بود او پنالتی خراب کرد!

آخرین باری که وقتی تیم رونالدو در حال باختن بود او پنالتی خراب کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد در هفته اخیر از رقابت های لیگ برتر انگلیس با نتیجه یک بر صفر مقابل استون ویلا شکست خورد و بدین ترتیب سه امتیاز بازی را از دست داد و باید دید که اوضاع برای شیاطین سرخ در هفته های آینده به چه شکل پیش خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد در آخرین دقایق بازی مقابل استون ویلا این فرصت را داشت تا از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی بکشاند. در حالی که همه گمان می کردند رونالدو پنالتی را بزند، آن را برونو فرناندز زد و موقعیت پنالتی بدین ترتیب از دست رفت چرا که برونو فرناندز آن را با اختلاف از بالای دروازه به بیرون زد.

اما کریستیانو رونالدو 6 سال است که وقتی تیمش عقب بوده، ضربه پنالتی را خراب نکرده است. در واقع آخرین باری که کریستیانو رونالدو در حالی که تیمش عقب بود و به گل نیاز داشت، ضربه پنالتی را خراب کرد، به بازی رئال مادرید و والنسیا در فصل 2014/15 بر می‌گردد. رونالدو در آن بازی در حالی که رئال مادرید با دو گل از والنسیا عقب بود و از کورس رقابت با بارسلونا در هفته های پایانی لالیگا جا مانده بود، نتوانست پنالتی خود را در آخرین دقیقه نیمه اول به گل تبدیل کند چرا که دیگو آلوز، دروازه بان برزیلی والنسیا آن را مهار کرد.

1470