ستاره رئال مادرید: شش ماه با درد بازی کردم

ستاره رئال مادرید: شش ماه با درد بازی کردم

پایگاه خبری فوتبالی - تونی کروس ستاره آلمانی رئال مادرید فاش کرد که چند ماه را با درد، برای این باشگاه و تیم ملی کشورش بازی می‌کرده است.

به گزارش فوتبالی، پس از حذف تیم ملی آلمان از مسابقات یورو 2020، تونی کروس دیگر در هیچ مسابقه دیگری به خاطر مصدومیت از ناحیه کشاله ران بازی نکرد. این هافبک 31 ساله در حال حاضر مشغول ریکاوری است و در چند جلسه تمرینی اخیر رئال مادرید شرکت کرده و حالا امیدوار است تا به زودی در خدمت تیم قرار بگیرد. 

به نقل از سایت گل، تونی کروس هافبک سابق بایرن مونیخ در گفت و گویی با گل گفت: "خوشحالم، زیرا امروز توانستم سومین جلسه تمرینی‌ام بدون احساس کردن درد، را با تیم پشت سر بگذرانم. شش یا هفت ماه بود که درد می‌کشیدم، اما دیگر چند وقتی است که چنین حسی ندارم و این بسیار خوشحال کننده است. سه ماه است که بازی نکرده‌ام. آخرین بازی من مربوط به تاریخ بیست و نهم ماه ژوئن در مسابقات یورو 2020 میشود. از حالا دیگر می‌توانیم راجع به بازی‌ها صحبت کنیم و به جایی رسیده‌ایم که من دوست دارم. در ماه مارس اصلا احساس راحتی نداشتم و می‌دانستم که مشکلی در کشاله ران من وجود دارد. می‌دانستم که اگر ادامه بدهم، به نقطه‌ای خواهم رسید که دیگر نمی‌توانم فوتبال بازی کنم، اما نمی‌خواستم متوقف شوم."

4416