مسی بیشترین گل را به کدام تیم انگلیسی زده است؟

مسی بیشترین گل را به کدام تیم انگلیسی زده است؟

پایگاه خبری فوتبالی - سه شنبه شب ساعت 22:30 به وقت ایران، دو تیم پاری سن ژرمن و منچسترسیتی در هفته دوم از دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می روند و باید دید که در نهایت در این بازی چه اتفاقاتی رخ می دهد و عملکرد مسی چگونه خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، این بازی را می توان جذاب ترین بازی هفته دوم از دور گروهی این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا دانست چرا که پی اس جی و منچسترسیتی در فصل گذشته هم در مرحله نیمه نهایی با هم روبرو شده بودند که در نهایت منچسترسیتی توانست با عبور از سد پی اس جی راهی فینال رقابت ها شود و در آن جا قافیه را به چلسی باخت.

یکی از دیدنی ترین جدال ها در این بازی، مربوط به رویارویی مسی و پپ گواردیولا است. لیونل مسی به عنوان بازیکن پی اس جی با گواردیولا به عنوان مربی من‌سیتی روبرو می شود. این دو در بارسلونا خاطرات خوبی را کنار هم داشته اند.

لیونل مسی به طور کلی آمار خوبی مقابل تیم های انگلیسی دارد و اکنون هم قرار است مقابل یک تیم انگلیسی دیگر قرار بگیرد. آرسنال با 9 گل خورده از لیونل مسی، در میان باشگاه های انگلیسی بیشترین گل را از فوق ستاره آرژانتینی خورده است. منچسترسیتی 6 گل از مسی خورده و منچستریونایتد هم 4 گل از فوق ستاره آرژانتینی خورده اند.

چلسی سه گل، لیورپول 2 گل و تاتنهام هم 2 گل از مسی خورده اند.

1470