عکس؛ تیپ خاص تیری آنری در امارات برای تماشای دربی شمال لندن

عکس؛ تیپ خاص تیری آنری در امارات برای تماشای دربی شمال لندن

پایگاه خبری فوتبالی - در این هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس، آرسنال و تاتنهام در ورزشگاه امارات شهر لندن به مصاف هم رفته اند و بدین ترتیب دربی شمال لندن را برگزار می کنند.

به گزارش فوتبالی، یکی از نکات جالب و حاشیه ای این بازی، حضور تیری آنری در ورزشگاه برای تماشای این دیدار است. تیری آنری که سالیان سال در آرسنال حضور داشته و یکی از درخشان ترین مهاجمان تاریخ این باشگاه به حساب می آید، برای تماشای بازی میان آرسنال و تاتنهام به ورزشگاه امارات رفته است و البته تصاویر او توسط دوربین ها گرفته شد و در شبکه های اجتماعی تبدیل به یک سوژه شد.

علت سوژه شدن تصاویر تیری آنری این است که او با تیپی ویژه به ورزشگاه آمده است و از کت و شلوار استفاده نکرده و مانند مهمان های رسمی به ورزشگاه نیامده است. در واقع تیری آنری کیت کلاسیک و قدیمی آرسنال را بر تن کرده است و به ورزشگاه آمده است تا به عنوان یک هوادار به تماشای این بازی بنشیند!

تیری آنری بین سال های 1999 تا 2007 در آرسنال حضور داشته است و در 254 بازی برای این تیم 174 گل به ثمر رسانده است و بدین ترتیب تبدیل به یکی از محبوب ترین چهره ها میان آرسنالی ها شده است.

1470