جونیور: ایران ثابت کرده یکی از بهترین‌های دنیاست

جونیور: ایران ثابت کرده یکی از بهترین‌های دنیاست

پایگاه خبری فوتبالی- داگلاس جونیور، ستاره برزیلی الاصل تیم ملی قزاقستان، می‌گوید رویایش رسیدن با این تیم به فینال جام جهانی و تقابل با برزیل در این مرحله است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، داگلاس جونیور یکی از چهره های ویژه جام جهانی فوتسال در لیتوانی بوده است. این ستاره تیم ملی قزاقستان که فیفا به او لقب "مرد آهنی" را داده یکی از مهمترین دلایل موفقیت قزاق‌ها در جام جهانی بوده و حالا مصاحبه جالبی انجام داده است. 

 داگلاس جونیور در رابطه با پیروزی قزاقستان مقابل تایلند در مرحله یک هشتم نهایی و صعود این تیم به جمع هشت تیم نهایی رقابت‌های گفت: "بابت این برد واقعا خوشحال هستیم چراکه هر بازی حذفی در جام جهانی فوتسال بسیار سخت است. ما دیدیم ژاپن و ویتنام تا چه حد برای برزیل و روسیه دردسرساز شدند."

 داگلاس جونیور در رابطه با تقابل با ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های جام‌جهانی نیز گفت: "ایران سالهاست که ثابت کرده یکی از بهترین تیم‌های دنیا محسوب می‌شود. آنها تیمی دشوار برای شکست دادن هستند و بازیکنان فوق العاده ای در ترکیب شان دارند؛ بازیکنانی که برای مدت طولانی در کنار هم بوده اند. چندی پیش در برابر آنها قرار گرفتیم اما نتوانستیم به پیروزی دست پیدا کنیم و حالا هم می دانیم که چه کار دشواری پیش رو خواهیم داشت." 

شانس قزاقستان برای قهرمانی در جام جهانی: "این یک رویای بزرگی برای ما محسوب می‌شود و می‌تواند شگفت انگیز ترین چیز ممکن در دنیای فوتسال باشد. ما اخیراً نتایجی عالی به دست آوردیم و به جمع چهار تیم پایانی اروپا راه یافتیم. قهرمانی ما می‌تواند برای فوتسال دنیا و شگفت انگیز باشد اما برای خودمان اینطور نیست." 

 داگلاس جونیور که یک بازیکن برزیلی الاصل محسوب می شود در پایان گفت: " آخرین رویای من این است که با برزیل در مسابقه فینال روبرو شویم. این بزرگترین لحظه ممکن برای من و قزاقستان خواهد بود. همه نام آوازه برزیل در ورزش فوتسال را می دانند و این مسابقه می‌توانند رویایی باشد."

۴۱۵۴