هلندی‌های تازه وارد سه امتیاز را برای بارسلونا به ارمغان آوردند/ بازگشت شکوهمندانه جانشین مسی

هلندی‌های تازه وارد سه امتیاز را برای بارسلونا به ارمغان آوردند/ بازگشت شکوهمندانه جانشین مسی

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا موفق شد در دیدار خانگی مقابل لوانته به پیروزی سه بر صفر برسد. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته هفتم لالیگا اسپانیا، دو تیم بارسلونا و لوانته از ساعت 17:45 در ورزشگاه نیوکمپ به میدان رفتند. پیش از شروع این بازی آبی اناری‌ها اصلا وضعیت جالبی در جدول نداشتند و با 9 امتیاز در رده نهم قرار داشتند، اما حریف آن‌ها نیز وضعیت بدتری داشت و با 4 امتیاز در رده شانزدهم جدول جای گرفته بودند. 

در نیمه اول بارسلونا موفق شد خیلی سریع صاحب یک ضربه پنالتی شود. ممفیس دپای ستاره هلندی موفق شد این فرصت را در دقیقه 7 تبدیل به گل کند تا بارسا با یک گل پیش بیفتد. حملات بارسلونا ادامه دار بود و لوک دی یونگ دیگر خرید جدید کاتالان‌ها، اختلاف را دو برابر کرد. در ادامه نیز بازی کاملا در اختیار میزبان بود و لوانته فرصت حمله پیدا نکرد و نیمه اول در نهایت با حساب 2-0 به پایان رسید. 

در نیمه دوم نیز شاگردان کومان تیم برتر میدان بودند. آن‌ها تا پیش از دقیقه 80، چند بار فرصت بیشتر کردن فاصله را داشتند، اما موقعیت‌ها با بی دقتی مهاجمین و همچنین درخشش دروازه‌بان لوانته به هدر رفت. در دقیقه  90+1 آنسو فاتی پس از دوری بلند مدت، موفق شد در بازگشتش گل سوم را وارد دروازه لوانته کند تا در پایان رونالد کومان و بارسلونا 3 امتیاز را از آن خود کنند. 

4416