امیدواری کادرفنی پرسپولیس به درخشش اسدی مقابل الهلال

امیدواری کادرفنی پرسپولیس به درخشش اسدی مقابل الهلال

پایگاه خبری فوتبالی- وارث شماره 8 پرسپولیس این روزها با انگیزه بیشتری در تمرینات قرمزها حضوری فعال دارد.

به گزارش فوتبالی،رضا اسدی که در نقل و انتقالات تابستانی به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی اضافه شد با قرار گرفتن در ترکیب تیمش مقابل استقلال تاجیکستان علیرغم اینکه از شرایط آمادگی بدنی در آن بازی به دور بود اما توانست نمایش خوبی در دوشنبه از خود به جای بگذارد.

هافبک دفاعی بلند‌قامت  پرسپولیس که فصل خوبی هم در اتریش پشت سر نگذاشته  بود اما از بین 5 بازیکن تازه‌وارد تنها نفری بود که در تاجیکستان در ترکیب اصلی قرار گرفت.

کیفیت کار اسدی البته در آن مسابقه چندان به چشم نیامد و او به سبب ناهماهنگی و شرایط بدنی نه چندان جالبش نمایش خیلی درخشانی نداشت  اما کادر فنی پرسپولیس از او و آنچه در زمین نشان داد رضایت داشت،نمایش او فراتر از حد تصور آنها بود و تا حدودی امیدوارشان کرد.

رضا اسدی اگرچه در تراکتور و سایپا توانایی‌های خود را نشان داد و در قامت بهترین بازیکن تیمش ظاهر شد اما به خوبی می‌داند که فضای بازی در پرسپولیس برایش متفاوت خواهد بود، او می‌تواند با دوندگی بیشتر به ستاره تمام عیار میانه زمین پرسپولیس تبدیل شده و همان رضا اسدی تراکتور شود که همواره برنده جنگ های تن به تن میانه میدان لقب می گرفت.

اسدی حالا و در فاصله دو هفته مانده به بازی الهلال مانند سایر بازیکنان جدید الورود این تیم شرایط بهتری پیدا کرده اما همچنان جا برای بهتر شدن دارد.پرسپولیس او را به عنوان جانشین نوراللهی اضافه کرده تا هم میدانداری کند هم در دفاع و حمله اضافه شود و تأثیرگذار باشد که این مسأله با توجه به درخشش نوراللهی در فصل گذشته مسئولیت هافبک تازه‌وارد قرمزها را بسیار سنگین‌تر و پیچیده‌تر خواهد کرد.

این هافبک دفاعی بلند قامت با افزایش دوندگی خود در میدان در کنار بهبود عملکردش در فاز دفاعی می‌تواند تاثیر گذاری بیشتری روی ضدحملات و کارهای تهاجمی قرمزها داشته و بهترین خرید فصل پرسپولیس لقب بگیرد.

مربیان پرسپولیس نسبت به پتانسیل و توانایی‌های فنی اسدی تردید ندارند و کاملاً امیدوارند این هافبک مقابل الهلال همان چیزی شود که آنها می‌خواهند.

7655