آلگری: به بردهای رنج‌آور روی آورده‌ایم/ دیبالا بازی با چلسی را از دست داد

آلگری: به بردهای رنج‌آور روی آورده‌ایم/ دیبالا بازی با چلسی را از دست داد

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی ایتالیایی یوونتوس بعد از برد تیمش مقابل سمپدوریا در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های ایتالیایی، یوونتوس که مسابقات این فصل را بسیار ضعیف و دور از انتظار شروع کرده، امروز در خانه توانست با نتیجه نزدیک سه بر دو برابر سمپدوریا به برتری برسد تا سه امتیاز حیاتی را در کارنامه خود ثبت و برای بهبود شرایط، به روزها و هفته های آینده امیدوار شود.

ماسیمیلیانو آلگری که بر خلاف دوره گذشته مربیگری خود از تمرکز کمتری برخوردار است و این مساله در چهره و حتی نحوه تعویض های او نیز دیده می شود، در سخنان انتهای دیدار خود در جمع خبرنگاران گفت:

"در فاز دفاعی خوب کار کردیم؛ در یک توپ ارسالی که از کرنر اشتباه کردیم و بعد گل دوم را دریافت کردیم. این در حالی بود که ابتدا می توانستیم به گل چهارم نیز دست یابیم. اما در مجموع خوشحالیم زیرا نخستین برتری خانگی را به دست آوردیم و این دومین پیروزی متوالی ما بود."

درباره مصدومیت دیبالا و موراتا؟

"دیبالا بازی برابر چلسی و تورینو را از دست داد اما بعد نیز باید کمی استراحت کند و باید ببینیم چه می شود. به هر حال این بخشی از بازی است که می توانست برای ما اتفاق بیفتد و ممکن است برای دیگران اتفاق بیفتد. ما همچنان با وجود غایبین به بازی های خود ادامه می دهیم و بازی می کنیم درست مانند آن چه که همیشه بوده است."

کولوسفسکی؟ 

"امروز خوب بازی کرد، می تواند در پست مهاجم و هافبک بازی کند، با این حال باید موقعیت های جلوی دروازه را پیدا و استفاده کند."

رمزی؟

"او را برای کمک به لوکاتلی به زمین فرستادم؛ بنتانکور خسته بود. کیلینی را برای دفاع سه نفره فرستادم تا گل دریافت نکنیم اما در یک توپ از دست رفته و برگشتی، همگی اشتباه کردیم و سمپدوریا خوب عمل کرد."

همکاری و فرهنگ تیمی؟

"نمی دانم در دو سالی که این جا نبودم، چه اتفاقی افتاده است. اما آن چیزی که می دانم این است که حالا ما در حال تلاش هستیم و خوب کار می کنیم. امروز در نیمه نخست باید سه بر صفر جلو می افتادیم. اگر بازی را از ابتدا به سود خود ببندی، تغییراتی می دهی تا نفس بیشتری بکشی و انرژی بیشتری داشته باشی و راحت تر بازی می کنی. اما در عوض ما به تغییر نتایج و کسب پیروزی های رنج آور روی می آوریم. انرژی ذهنی زیادی را از دست می دهیم. نمی توانیم فکر کنیم که یوونتوس در دقیقه نود بر بازی سلطه دارد و این برای ذهنیت و تمرکز ما مشکل ایجاد می کند. امروز باید دفاع می کردیم و در این فاز در مجموع بد عمل نکردیم."

دفاع سه نفره؟

"ما باید به سطحی برسیم که بتوانیم با سه نفر دفاع کنیم. باید این را به یاد داشته باشیم که دلیخت هرگز این کار را در حرفه خود انجام نداد. این به بازیکنان و مهره ها بستگی دارد؛ به بازیکنانی که ویژگی ها و مهارت های آن را داشته باشند. ما باید توجه مان را به موقعیت های فردی زیاد کنیم و در این بخش پیشرفت داشته باشیم، باید کار کنیم و مهارت های فردی بازیکنان را بالا ببریم و زمانی که می توانیم گل بزنیم، باید این کار را انجام دهیم. در موقعیت گل آن ها، الکس ساندرو جا ماند و بونوچی خطر را درک کرد و تلاش کرد تا نگذارد. به هر حال ما در بخش مهارت های فردی باید بهتر شویم."

9404