لحظه زیبایی که بازیکنان فولام به نوجوان معلول دلگرمی دادند

لحظه زیبایی که بازیکنان فولام به نوجوان معلول دلگرمی دادند

پایگاه خبری فوتبالی - اخیرا تصویری در شبکه های اجتماعی وایرال شده که نشان می دهد بازیکنان فولام در میان تماشاگران می روند تا با "ریس پورتر" هواداری که دچار فلج مغزی شده و اخیرا مورد آزار انلاین در شبکه های اجتماعی قرار گرفته، عکس بگیرند.

به گزارش فوتبالی، این اتفاق پس از گل الکساندر میتروویچ رخ داد که توانست در نیمه دوم تیمش را پیش بیاندازد. پس از این گل، گروهی از بازیکنان فولام در میان تماشاگران رفتند و گل خود را با پورتر جوان عکس گرفتند.

فولام

در حقیقت این لحظه که به نوعی لحظه اتحاد میان فوتبالدوستان و کاربران شبکه های اجتماعی در سرستار دنیاست باعث شد تا بازیکنان فولام به خاطر رفتاری که با این نوجوان 13 ساله داشتند به شدت مورد تمجید و تحسین قرار بگیرند. برخی هواداران گفته اند که رفتار بازیکنان فولام بهترین پاسخ به افرادی بوده که در شبکه های اجتماعی به پورتر توهین کرده اند و او را مورد آزار قرار داده اند.

پس از مشخص شدن جزئیات آزار آنلاین پورتر، این نوجوان به عضو افتخاری باشگاه فولام تبدیل شد. تیم ریم مدافع فولام در این باره گفت:" مردم، فوتبالیست ها را به عنوان الگوی خود می بینند اما به نظر من کاری که پورتر می کند فراتر از الهام برای کسی است." 

بازی فولام و بریستول سیتی با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.

4125