نگرانی جدید یوونتوس: دیبالا با اشک از زمین خارج شد

نگرانی جدید یوونتوس: دیبالا با اشک از زمین خارج شد

پایگاه خبری فوتبالی - پائولو دیبالا مهاجم آرژانتینی یوونتوس شاید یکشنبه ای وحشتناک را سپری کرده باشد. ستاره آرژانتینی که در بازی یووه و سمپدوریا گل فوق العاده ای را به ثمر رسانده بود، با مصدومیت از زمین خارج شد.

به گزارش فوتبالی، دیبالا از بیرون محوطه جریمه سمپدوریا گل فوق العاده ای را ثبت کرد اما خوشحالی او زیاد طول نکشید. پائولو در دقیقه 21 به علت مصدومیت از زمین خارج شد و اشک هایش در زمان خروج از زمین به شدت نگران کننده بودند.

دیبالا در حالی از زمین بیرون رفت که به شدت گریه می کرد. در ابتدا به نظر می رسید که مصدومیت اخیر دیبالا تشدید شده اما در نهایت مشخص شد که دچار مصدومیتی جدید از ناحیه پای چپ شده است. در حقیقت ستاره آرژانتینی نه از خشم بلکه از درد گریه می کرد چرا که مصدومیتش پس از یک گل عالی و در هفته های سرنوشت ساز برای آینده اش ایجاد شد. اطرافیان پائولو در حال حاضر با یووه برای تمدید در حال مذاکره هستند. قرارداد این بازیکن در تابستان به اتمام می رسد اما به نظر می رسد که قراردادش با دستمزد سالانه 10 میلیون یورو تمدید شود. این بازیکن فردا تست خواهد داد تا مدت دقیق مصدومیتش مشخص شود.

از سویی موراتا  نیز در دقایق پایانی خواستار تعویض شد که الگری او را با مویزه کین تعویض کرد و حالا در آستانه بازی با چلسی، آلگری در مورد شرایط هر دو مهاجم تیمش نگران است.

4125