نقشه آینده رونالدو: مربی پسرش در منچستریونایتد شود

نقشه آینده رونالدو: مربی پسرش در منچستریونایتد شود

پایگاه خبری فوتبالی - برخی رسانه های انگلیس مدعی شده اند که کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی منچستریونایتد برنامه ریزی ها را برای زمان اتمام فوتبالش آغاز کرده است.

به گزارش فوتبالی، رونالدو می خواهد که مربیگری را در منچستریونایتد آغاز کند. سان در این باره گفت:" ستاره پرتغالی برای این که سرمربی باشگاه منچستریونایتد شود، به شدت هیجان زده است و دوست دارد که نظاره گر پیشرفت پسرش جونیور باشد."

یکی از منابع درون باشگاه منچستریونایتد هم به سان گفته است:" بسیاری از بازیکنان دوران فوتبالشان را به عنوان مربی منچستریونایتد آغاز کرده اند. این  شکل خوبی برای شروع گام بعدی دوران فوتبالشان است. رونالدو شیفته فوتبال و سبک های بازی است."

رونالدو فعلا 36 ساله است و دو سال دیگر با منچستریونایتد قرارداد دارد که قراردادش قابلیت تمدید تا سه سال دیگر را دارد. بدین ترتیب ستاره پرتغالی می تواند در سن 39 سالگی به بازنشستگی از فوتبال و شروع دوران مربیگری خود در آکادمی منچستریونایتد فکر کند که در این صورت می تواند مربی پسرش باشد. در سالهای اخیر ستارگان دیگری نظیر گیگز و سولشر نیز که اسطوره های منچستریونایتد بودند، در این تیم مربیگری کردند و حالا کریستیانو نیز می تواند مسیر آنها را ادامه بدهد و البته پیشرفت پسرش جونیور را در ترکیب شیاطین سرخ دنبال کند.

4125