نخستین سه امتیاز خانگی بانوی پیر مقابل سمپدوریا به دست آمد

نخستین سه امتیاز خانگی بانوی پیر مقابل سمپدوریا به دست آمد

پایگاه خبری فوتبالی - بازی دو تیم یوونتوس و سمپدوریا در چهارچوب مسابقات سری آ ایتالیا با نتیجه به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، تیم های یوونتوس و سمپدوریا در چهارچوب رقابت های سری آ ایتالیا از ساعت 14 امروز بعد از ظهر در ورزشگاه آلیانز تورین به مصاف هم رفتند.

این مسابقه در پایان نیمه نخست با برتری دو بر یک بیانکونری به پایان رسید که این مسابقه در پایان با حساب به پایان رسید.

در نیمه اول این مسابقه، ابتدا یوونتوس با شوت از پشت محوطه جریمه پائولو دیبالا از حریف پیش افتاد. دیبالا کمی بعد از این گل به علت مصدومیت و با چشمانی اشکبار، جای خود را به دژان کولوسفسکی داد. کیه‌زا و موراتا نیز دو فرصت خوب گلزنی را در این نیمه از دست دادند.

سپس داور مسابقه به دلیل برخورد توپ با دست مدافع سمپدوریا، یک ضربه پنالتی برای یوونتوس اعلام کرد که لئوناردو بونوچی این پنالتی را به گل تبدیل کرد.

در دقایق پایانی این نیمه، یوشیدا بازیکن ژاپنی سمپدوریا با یک ضربه سر موفق شد دروازه بیانکونری را باز کند و در نهایت این نیمه، با برتری دو بر یک يوونتوسی ها به پایان رسید.

در نیمه دوم مسابقه، مانوئل لوکاتلی روی پاس کولوسفسکی موفق شد گل سوم بیانکونری را به ثمر برساند. آلوارو موراتا هم در این نیمه با مشکل مصدومیت مواجه شد که خبر خوبی برای يوونتوسی‌ها در آستانه دیدار با چلسی نیست. در آخرین اتفاق مهم بازی هم سمپدوریا موفق شد یکی دیگر از گل های خورده خود را پاسخ دهد و در نهایت این مسابقه با نتيجه سه بر دو به سود يوونتوسی ها به اتمام رسید که باعث شد بیانکونری به نخستین سه امتیاز خانگی خود در این فصل دست یابد.

با مصدومیت و تعویض اجباری پائولو دیبالا، حالا حضور این بازیکن در دیدار این هفته در چهارچوب لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی انگلستان نیز در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

9404