بازیکنی که زمانی هم‌تیمی رونالدو بود و حالا شیر جو تولید می‌کند

بازیکنی که زمانی هم‌تیمی رونالدو بود و حالا شیر جو تولید می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی - ریچرد اکرسلی بازیکن سابق منچستریونایتد است که زمانی با کریستیانو رونالدو تمرین می کرده اما حالا زندگی برایش خیلی متفاوت است. 

به گزارش فوتبالی، اکرسلی در مورد تغییرات در زندگی خود گفت:" مدام به این فکر می کنم. رونالدو به یونایتد برگشته است و آخرین باری که من در آن جا بودم، او هم در آن جا بود. با او تمرین می کردم. حالا شیر جو تولید می کنم و می فروشم و کارآفرین هستم و او هنوز فوتبال بازی می کند. این جنون آمیز است. دنیای ما از هم جدا شده است. البته این طور نیست که بخواهم زندگی او را داشته باشم. من خیلی خوشحال هستم و کنترل تقدیر خودم دست خودم است."

اکسرلی 32 ساله شش سال پیش بازنشسته شد. کریستیانو اما در سن 36 سالگی همچنان یک ستاره است. اکسرلی در سال 2009 به تیم بزرگسالان منچستریونایتد رسید و در پست دفاع راست بازی می کرد. چند سال بعد یعنی در سال 2015 آخرین بایز دوران فوتبالش را در ترکیب اولدهم اتلتیک مقابل دونکستر روورز داشت که در دقیقه 71 مصدوم شد و دیگر بازی نکرد. رونالدو در دسامبر همان سال 9 گل برای رئال مادرید به ثمر رساند. اکسرلی در آن نسل در منچستریونایتد با کلورلی، درینکواتر، چستر و ولبک هم تیمی بود. خودش می گوید:"تیم بی نظیری داشتیم. در اولدهم پول و هدف نداشتم. از یک عروسی برمی گشتم، فرزندمان تازه متولد شد و به همسرم گفتم که باید بی خیال فوتبال شوم. در آن زمان به اندازه کافی پول داشتم تا شش ماه یا یک سال زندگی کنم و کسب و کار جدیدی را شروع کنم."

اکسرلی تصمیم گرفت که در توتنس زندگی جدیدش را آغاز کند. و می گوید:" خانه خود و حیاط خودمان را داریم، غذای خودمان را در این جا برداشت می کنیم. مثل یک روستای بدون جاده است. یک جمع 40 نفره دور هم هستیم. همه ما گیاهخوار هستیم و غذاهای صد در صد ارگانیک می خوریم. ماهی 25 هزار لیتر شیر جو را در بطری های شیشه ای تولید می کنیم. همه این بطری ها قابل استفاده مجدد هستند و مدل تجارت ما بر مبنای بازیافت است. 22 کارمند داریم، می خواهیم که به بهترین توزیع کننده شیر جو در بریتانیا در پنج سال آینده تبدیل شویم. کسی چه می داند، شاید منچستریونایتد روزی شیرهای ما را در یخچالهایش داشته باشد!"

4125