اولین گل جانشین مغانلو

اولین گل جانشین مغانلو

پایگاه خبری فوتبالی- خرید جدید قرمزها با گلزنی مقابل پیکان در بازی دوستانه، به دنبال تحمیل خود به کادر فنی تیمش است.

به گزارش فوتبالی، بعد از جدایی شهریار مغانلو از پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی برای جانشینی او سراغ مهاجمان مختلفی رفت اما نهایتا قرعه به نام حامد پاکدل مهاجم فصل گذشته آلومینیوم رسید و این بازیکن با پیراهن پرسپولیس عکس یادگاری گرفت.

پاکدل در شرایطی به پرسپولیس پیوست که به نظر می‌رسد او گزینه ابتدایی کادر فنی پرپسولیس نبود اما بازار خالی از مهاجم شاخص و ستاره، یحیی گل‌محمدی و همکارانش را متقاعد کرد که نسبت به این مهاجم با نرمش بیشتری فکر کنند و تصمیم بگیرند.

پاکدل که بهترین گلزن آلومینیوم در فصل گذشته بود، انگیزه زیادی برای درخشش در تیم جدیدش ندارد و در بازی دیروز مقابل پیکان، توانست اولین گلش را با پیراهن پرسپولیس به ثمر برساند.

این بازیکن برای رسیدن به ترکیب اصلی پرسپولیس دو رقیب سرشناس یعنی عیسی آل کثیر و مهدی عبدی دارد. یحیی گل‌محمدی که در بازی با استقلال تاجیکستان از زوج عبدی و امیری در خط حمله تیمش استفاده کرده بود، در ادامه بازی پاکدل و آل کثیر را به میدان فرستاد و حالا باید دید تصمیم سرمربی قرمزها برای بازی با الهلال چه خواهد بود و آیا از پاکدل در ترکیب اصلی تیمش استفاده خواهد کرد یا مثل بازی با استقلال تاجیکستان، او را به عنوان بازیکن جانشین، به میدان می‌فرستد؟

7655