جمله جنجالی امباپه در مورد نیمار: به من پاس نمی‌دهد!

جمله جنجالی امباپه در مورد نیمار: به من پاس نمی‌دهد!

پایگاه خبری فوتبالی - پی اس جی روز گذشته در مقابل مونپولیه با نتیجه دو بر صفر پیروز شد و هشتمین پیروزی پیاپی خود را در لیگ فرانسه ثبت کرد.

به گزارش فوتبالی، اما در این بازی یک تصویر جنجالی ثبت شد: واکنش امباپه به گل دوم از جانب درکسلر. در این صحنه ملی پوش فرانسوی از این که در زمان حضورش درون زمین نیمار به او پاس نمی داد، گلایه کرده است.

در حقیقت در تصاویر منتشر شده توسط کانال پالاس، امباپه در حال صحبت با هم تیمی های خود است و از لبخوانی او مشخص است که خطاب به ادریسا گوئی می گوید:" او (نیمار) به من پاس نمی دهد." 

در حقیقت در این صحنه درکسلر با پاس نیمار گلزنی می کند در حالی که به نظر می رسد که امباپه حس می کند که بازیکن برزیلی عمدا به او پاس نمی دهد. امباپه در مقابل مونپولیه سه موقعیت گلزنی را از دست داد و نتوانست گلزنی کند. 

نیمار و امباپه در سالهای اخیر سعی می کردند که حداقل در ظاهر رابطه خوبشان را حفظ کنند و این اولین باری است که اختلاف میان این دو علنی می شود. امباپه به نظر می رسد که آخرین ماه هایش را در پاریس سپری می کند چرا که در پایان فصل می تواند به صورت بازیکن ازاد راهی رئال مادرید شود در حالی که نیمار اخیرا قراردادش را با پی اس جی تا 2025 تمدید کرده است.

4125