آنچلوتی: مودریچ عالی بود/ شانس آوردیم که کورتوا را داریم

آنچلوتی: مودریچ عالی بود/ شانس آوردیم که کورتوا را داریم

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی ایتالیایی کهکشانی ها پس از تساوی دیشب تیمش مقابل ویارئال در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانیایی، کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید پس از کسب نتیجه تساوی تیمش مقابل ویارئال در نشست خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد و گفت:

"فده والورده می تواند در همه جا بازی کند، نیاز داریم که بهترین پست را برای او پیدا کنیم. اگر چه برای من، او دفاع راست نیست اما امشب بازی او را خیلی دوست داشتم. این بهترین بازی این فصل رئال مادرید نبود."

"فکر نمی کنم مشکلی در ترکیب اولیه شروع بازی وجود داشت."

"من صحنه مشکوک را ندیدم و نمی دانم پنالتی بود یا نه، نمی توانم چیزی در این مورد بگویم. صحنه ای را که در تلویزیون دیدم، خطا بود ولی خارج از محوطه بود."

"ما خیلی بهتر بازی کردیم و مودریچ را جلوتر بردم چون به ما در پرس حریف کمک می کرد. نیمه دوم خیلی بهتر بودیم مخصوصاً در اواخر بازی. از مساوی ناراحت نیستم، مقابل تیمی مثل ویارئال این اتفاق ممکن است رخ دهد."

"فکر نکنم امشب مودریچ خسته بوده باشد. شما این را می گویید چون تیم امشب خوب بازی نکرد. آن ها خسته نیستند، در واقع کل تیم حریف باعث شدند آن ها تلاش زیادی کنند. مودریچ عالی بود."

"از شانس خوب ماست که گلری مثل کورتوا داریم، آن ها چندین موقعیت خطرناک روی دروازه تیبو ایجاد کردند؛ اگر چه میلیتائو و آلابا هم کارشان را خوب انجام دادند."

9404