کپی پیست گل طارمی توسط بازیکن بارسلونا(عکس)

کپی پیست گل طارمی توسط بازیکن بارسلونا(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- 24 ساعت بعد از سوپرگل مهدی طارمی در لیگ پرتغال، شاهد تکرار گل او توسط بازیکن تیم بانوان بارسلونا بودیم.

به گزارش فوتبالی، مهاجم ایرانی پورتو کماکان به خاطر گل زیبایش به ژیل ویسنته سوژه صحبت در فضای مجازی است. گلی که نه تنها می‌تواند به عنوان بهترین گل این فصل لیگ پرتغال انتخاب شود بلکه این قابلیت را دارد که طارمی را برای دومین بار نامزد دریافت جایزه پوشکاش کند.

نکته جالب اینکه 24 ساعت بعد از این سوپرگل، در لیگ برتر بانوان اسپانیا و در بازی بارسلونا مقابل والنسیا، شاهد گلی مشابه از کاپیتان بارسایی‌ها بودیم.

در دقیقه 28 این بازی و در شرایطی که بارسلونا با 2 گل از حریفش پیش بود، الکسیا پوتلاس تقریبا همان حرکت طارمی در بازی مقابل ژیل ویسنته را تکرار کرد و با یک ضربه دقیق توانست دروازه والنسیا را باز کند.

تنها تفاوت این گل با گل طارمی در این بود که مهاجم پورتو قبل از ضربه زدن به توپ، بازیکن حریف را دریبل کرده بود اما پوتلاس بدون آنکه بازیکنی مزاحمش باشد، با پای چپ گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

نکته جالب اینکه پوتلاس، فقط یک دقیقه قبل از اینکه این سوپرگل را ثبت کند، گل دوم بارسا را زده بود. هت‌تریک او جلوی والنسیا نقش مهمی در پیروزی 0-8 بارسا داشت.

1984