بندی که بارسلونا نتوانست به قرارداد ستاره هلندی خود اضافه کند

بندی که بارسلونا نتوانست به قرارداد ستاره هلندی خود اضافه کند

پایگاه خبری فوتبالی - در بیانیه رسمی انتقال ممفیس دیپای به بارسلونا در ماه ژوئن اعلام شده بود که قرارداد این بازیکن دو ساله یعنی تا 2023 خواهد بود و بند فسخ 500 میلیون یورویی در قرارداد وی وجود دارد.

به گزارش فوتبالی، برخی مدعی شده بودند که بند در این قرارداد وجود دارد که بارسا می تواند به صورت یکطرفه قرارداد دیپای را برای فصل سوم تمدید کند که البته بارسا باید این مسئله را شش ماه پیش از اتمام قرارداد یعنی 31 دسامبر 2022 اعلام کند اما به نظر می رسد که چنین بندی وجود ندارد.

در حقیقت موندودپورتیوو گزارش داده است که هر چند که در مذاکرات بحث هایی در مورد چنین بندی مطرح شده اما در قرارداد گنجانده نشده است. از سویی شایعاتی وجود داشت که بند دیگری در قرارداد دیپای وجود دارد که بر اساس آن بارسا می تواند در تابستان آینده یعنی یک سال پیش از اتمام قرارداد ستاره هلندی قراردادش را فسخ کند اما وجود چنین بندی هم تکذیب شده است.

در حقیقت اگر بارسا بخواهد دیپای را برای بعد از سال 2023 حفظ کند باید با وکلای وی مذاکره کند چرا که بندی برای تمدید یکطرفه در قرارداد وی وجود نیست. قرارداد این بازیکن دو ساله است و هیچ بند یا متمم اضافه ای در مورد تمدید در آن وجود ندارد و این بازیکن بر اساس قرارداد کنونی خود در سال 2023 بازیکن ازاد خواهد شد.

4125