طاهری: با حضور آجرلو و اعتماد به مجیدی اتفاقات خوبی رقم می‌خورد/ امسال نوبت استقلال است که دور افتخار بزند

طاهری: با حضور آجرلو و اعتماد به مجیدی اتفاقات خوبی رقم می‌خورد/ امسال نوبت استقلال است که دور افتخار بزند

پایگاه خبری فوتبالی- سرپرست جدید تیم فوتبال استقلال گفت: حضور آجرلو و اعتماد تیم مدیریتی به مجیدی اتفاقات بزرگی را برای استقلال رقم خواهد زد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، بیژن طاهری در خصوص انتصابش به عنوان سرپرست تیم استقلال اظهار داشت: از این اتفاق خوشحال هستم و بعد از پیشنهاد آقای آجرلو و موافقت فرهاد مجیدی از امروز کارم را آغاز خواهم کرد.

وی با اشاره به این موضوع که همیشه حامی استقلال بوده است، عنوان کرد: حضور آجرلو اتفاقات بزرگی را برای استقلال رقم خواهد زد، از طرفی به این کادر فنی ایمان دارم چون خودم هم زمانی عضو همین کادر فنی بودم.

طاهری تأکید کرد: شاید اگر در یکی دو سال اخیر برخی اتفاقات نمی‌افتاد، دست استقلال از جام کوتاه نمی‌شد اما الان زمان مطرح کردن دلایل این اتفاقات نیست. مطمئنا اتفاقات خوبی در راه است و تمدید قرارداد فرهاد مجیدی خودش یکی از نشانه‌های اعتماد مدیرعامل و اعتقاد مجموعه مدیریتی استقلال به این مربی است.

سرپرست جدید تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: اگر من حمایتی از مربیان استقلال کردم به این دلیل بوده که اعتقاد داشتم همیشه باید از تیم حمایت صورت بگیرد. فرقی نمی‌کند چه کسی سرمربی باشد. هر زمان در تیم بودم یا نبودم از استقلال حمایت کردم و حالا هم از همه می‌خواهم پشت تیم باشند.

وی یادآور شد: مطمئنا از من بالیاقت‌تر برای حضور به عنوان سرپرست در استقلال وجود دارد اما این بار قرعه به نام من افتاده و از طریق رسانه شما از همه پیشکسوتان رخصت می‌گیرم و امیدوارم بتوانم در مدت زمان حضورم منشأ خیر باشم.

طاهری در پاسخ به این سؤال که چه توصیه‌ای به هواداران و پیشکسوتان این تیم دارد، گفت: توصیه من اتحاد و همدلی است. فراموش نکنید چند سال است که اتحاد و همدلی بین هواداران و پیشکسوتان از بین رفته است. دلم می خواهم امسال این اتحاد بین تیم وجود داشته باشد و همه از استقلال حمایت کنند. ما همه زیر پرچم استقلال هستیم و معتقدم امسال نوبت این تیم است که برای قهرمانی دور افتخار بزند.

6641