عکس؛ درخواست دروازه‌بان استون ویلا از رونالدو؛ تو به جای برونو پنالتی بزن!

عکس؛ درخواست دروازه‌بان استون ویلا از رونالدو؛ تو به جای برونو پنالتی بزن!

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد در این هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس، در ورزشگاه اولدترافورد با نتیجه یک بر صفر مغلوب استون ویلا شد و بدین ترتیب به نظر می رسد که روز های سختی در انتظار اوله گونار سولشر و شاگردانش است.

به گزارش فوتبالی، اما در دقیقه 92 این بازی، منچستریونایتد این فرصت را داشت تا از شکست بگریزد؛ در واقع روی خطای هند بازیکنان استون ویلا، شیاطین سرخ صاحب یک ضربه پنالتی شدند و می توانستند کار را به تساوی بکشند.

وقتی که خطای پنالتی برای منچستریونایتد اعلام شد و بازیکنان دور نقطه پنالتی جمع شده بودند و مشخص شد که برونو فرناندز می خواهد پنالتی منچستر یونایتد را بزند، امیلیانو مارتینز، دروازه بان آرژانتینی استون ویلا که رفاقتی نزدیک هم با لیونل مسی دارد، به سمت نقطه پنالتی آمد و یک جنگ روانی به راه انداخت.

امیلیانو مارتینز چند بار به کریستیانو رونالدو اشاره کرد و به او گفت که پنالتی را خودش بزند. رونالدو پس از دیدن این رفتار دروازه بان حریف به برونو فرناندز نزدیک شد تا پنالتی را از او بگیرد، اما در نهایت پل پوگبا او را از آنجا دور کرد تا برونو فرناندز پنالتی بزند و البته آن را خراب کرد و باعث خوشحالی امیلیانو مارتینز شد.

1470