عکس؛ حضور مسی و پسرانش در پارک ده پرنس برای تماشای بازی پی‌اس‌جی

عکس؛ حضور مسی و پسرانش در پارک ده پرنس برای تماشای بازی پی‌اس‌جی

پایگاه خبری فوتبالی - پاریسن ژرمن و مون پلیه در هفته هشتم از رقابت های لیگ فرانسه در ورزشگاه پارک ده پرنس به مصاف هم رفته اند و پی اس جی در این بازی موفق شد گل اول را توسط ادریسا گیه به ثمر برساند.

به گزارش فوتبالی، اما شاید مهم ترین نکته ترکیب پی اس جی در این بازی را بتوان عدم حضور لیونل مسی در ترکیب تیم پوچتینو دانست چرا که به نظر می رسد لئو مسی مصدومیت جزئی دارد و به همین علت پوچتینو روی او ریسک نکرده است. پاری سن ژرمن سه شنبه شب باید در هفته دوم از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف منچسترسیتی برود و دیدار دشواری خواهد داشت و به همین علت سرمربی پاری سن ژرمن روی مسی ریسک نکرده است.

لئو مسی که در ترکیب پی اس جی برای این بازی حضور ندارد به همراه پسر های خود به ورزشگاه پارک ده پرنس رفته است و به همراه آن ها در حال تماشای بازی است. مسی پس از اینکه در بازی مقابل المپیک لیون تعویض شد، عصبانی شد و با پوچتینو دست نداد اما به نظر می رسد که این اختلاف به مرور حل شده است و خود مسی هم پذیرفته که مصدوم بوده است و اکنون از ترکیب پی اس جی کنار گذاشته شده و باید دید که در بازی مقابل منچسترسیتی عملکرد او چگونه خواهد بود.

1470