واکنش اینستاگرامی رونالدو به شکست مقابل استون ویلا

واکنش اینستاگرامی رونالدو به شکست مقابل استون ویلا

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد در این هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس با نتیجه یک بر صفر مقابل استون ویلا شکست خورد و کریستیانو رونالدو در این بازی نتوانست گلزنی کند تا بدین ترتیب برای اولین بار در دوره دوم حضورش در منچستر یونایتد گلزنی نکرده باشد.

به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ این بازی را در حالی باختند که در اولدترافورد به میدان رفته بودند و این بازی یک بازی خانگی بود و آن ها حتی نتوانستند دروازه حریف را باز کنند.

کریستیانو رونالدو در واکنش به این باخت، با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:" این تازه شروع کار است، اما در بازی هایی به مهمی لیگ برتر انگلیس، حتی یک امتیاز هم حیاتی است. باید به سرعت واکنش نشان دهیم و قدرت واقعی خود را به نمایش بگذاریم."

منچستر یونایتد در 4 بازی اخیر، سه باخت داشته است و اوضاع در این تیم مناسب نیست و باید دید که اوله گونار سولشر، سرمربی شیاطین سرخ از پس این شرایط بر می آید و آن را اصلاح می کند و اوضاع قرار است برای این تیم بدتر شود و در نهایت او از کار برکنار شود.

با آمدن رونالدو به منچستریونایتد، انتظارات از سولشر بیشتر شده است چرا که او یکی از بهترین بازیکنان دنیا را در اختیار دارد.

1470