توقف نراتزوری در یک بازی بسیار جذاب/ VAR نتیجه بازی را رقم زد

توقف نراتزوری در یک بازی بسیار جذاب/ VAR نتیجه بازی را رقم زد

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر در دیداری خانگی مقابل آتالانتا، با تساوی 2-2 متوقف شد و نتوانست از فرصت رفتن به صدر جدول استفاده کند.

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته ششم سری آ ایتالیا، تیم‌های اینتر و آتالانتا از ساعت 19:30 به وقت تهران در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا به مصاف هم رفتند. پیش از شروع این بازی، نراتزوری با 13 امتیاز در رده سوم و آتالانتا با 10 امتیاز در رده پنجم قرار داشت و هر دو تیم در دو دیدار قبلی خود به پیروزی رسیده بودند. 

در نیمه اول شاهد بازی پرتلاطمی بودیم. در ابتدا اینتر توسط لوتارو مارتینز با پاس گل نیکولو بارلا در دقیقه 5 به گل اول رسید. اما اصلا شیرازه آتالانتا پس از این گل از هم نپاشید و در دقیقه 30 راسلان مالینووسکی گل تساوی را به ثمر رساند. حملات آتالانتا ادامه داشت و رافائل تولوی در دقیقه 38 حساب کار را 1-2 به سود مهمان کرد تا شاگردان گاسپرینی با پیروزی به رختکن بروند. 

در نیمه دوم نراتزوری تیم برتر میدان بود و از همان ابتدا چند فرصت خطرناک روی دروازه آتالانتا ایجاد کرد. در دقیقه 71 ادین ژکو موفق شد بار دیگر همه چیز را برابر کند. این پایان کار در این بازی جذاب نبود و در پنج دقیقه پایانی شاهد اتفاقات زیادی بودیم. در ابتدا اینتر در دقیقه 84 صاحب یک ضربه پنالتی شد، اما ضربه فدریکو دیمارکو به تیرک دروازه اصابت کرد و در دقیقه 90 گل رافائل تولوی مدافع آتالانتا توسط VAR رد شد تا این بازی با حساب 2-2 به پایان رسید. 

4416