صحبت‌های توخل پس از شکست مقابل منچسترسیتی

صحبت‌های توخل پس از شکست مقابل منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - توماس توخل سرمربی آلمانی چلسی معتقد است که آن‌ها در دیدار مقابل منچسترسیتی کمبود اعتماد به نفس داشتند و همین موضوع سبب شکست خوردن آن‌ها شد. 

به گزارش فوتبالی، از ساعت 15 امروز، دو تیم منچسترسیتی و چلسی از هفته ششم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه استمفورد بریج به میدان رفتند که در نهایت شاگردان پپ گواردیولا با تک گل گابریل ژسوس به پیروزی رسیدند. این برد باعث شد تا نوار شکست ناپذیری توخل برابر سیتیزن‌ها پاره شود.

به نقل از اسکای اسپورتس، توخل سرمربی سابق پاریسن ژرمن و بروسیا دورتموند پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: "در 20 متر پایانی زمین فوق العاده بودیم، اما در 80 متر دیگر اصلا. سیتی قوی‌تر، محکم‌تر و مصممانه‌تر عمل کرد و توانست بازی را به خوبی کنترل کند. احساس می‌کردم که از کمبود اعتماد به نفس رنج می‌بردیم و نتوانستیم از شرایط خطرناک فرار کنیم. تا زمانی که گل خوردیم، بسیار خوب دفاع کردیم. اگرچه خیلی عقب نشسته بودیم، اما بازی خوبی ارائه می‌کردیم. هیچ ارتباطی بین روملو لوکاکو و دیگر هافبک‌ها برقرار نشده بود و این مشکل تیمی است نه فردی. نتوانستیم از فشار سیتی فرار کنیم. این مسئله مربوط به تصمیم گیری به موقع می‌شود. نتوانستیم در بالاترین سطح خود بازی کنیم و با این وضع، نمی‌توانید انتظار یک نتیجه خوب داشته باشید."

4416