پیولی پس از برد مقابل اسپتزیا: تفاوت سایز زمین‌ها در سری‌آ منصفانه نیست

پیولی پس از برد مقابل اسپتزیا: تفاوت سایز زمین‌ها در سری‌آ منصفانه نیست

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی ایتالیایی روسونری پس از کسب پیروزی مقابل اسپتزیا، در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه DAZN، میلان موفق شد با گل سه امتیازی براهیم دیاز به پنجمین پیروزی فصل از شش بازی نخست سری آ دست پیدا کند. استفانو پیولی پس از پایان بازی به خبرنگاران رسانه ها چنین گفت:

"پیروزی بزرگی بود، چرا که ما بازی خوبی انجام دادیم اما نه خیلی خوب و کسب نتیجه به هر شکل نشانگر قدرت ذهنی است. این تیم جوان است اما به خودشان، به تیم و فلسفه فوتبال ما باور دارند. ما نباید تواضعمان را از دست بدهیم اما از طرفی این هم درست است که بازیکنان میلان این احساس را دارند که می توانند فشار خاصی به حریف تحمیل کنند و پیروز هر بازی باشند."

در مورد گل تساوی بخش اسپتزیا در اواخر بازی؟

"می دانستیم که می توانیم با فول بک ها یا وینگرهایمان به فضاها حمله کنیم اما نتوانستیم در نیمه نخست خط دفاعی آن ها را بشکنیم. کمی زمان برد تا فضاها باز شوند و ما تقریبا بر بازی مسلط بودیم. من در رابطه با این بازی نگران بودم چرا که سایز این زمین مناسب نوع فوتبال ما نیست و صادقانه بگویم که این موضوع منصفانه نیست که ورزشگاه های مختلف در سری آ، اندازه های متفاوتی داشته باشند."

در مورد نخستین گل دنیل مالدینی در سری آ؟

"مهم ترین چیز در مورد دنیل این است که او استعداد دارد، تکنیک دارد، دید خوبی نسبت به بازی دارد؛ اما او در زمانی که توسط حریف مارک شده، باید سریع تر و متمرکزتر باشد. بورابیا به سختی او را مارک کرده بود. نخستین حضور او در ترکیب رسمی به دیدار برابر ریوآوه در سال گذشته باز می گردد که او به عنوان 9 کاذب بازی می کرد. بنابراین امروز واقعی ترین شروع او در ترکیب اصلی بود."

9404