شروع فاجعه‌بار سولشر در این فصل؛ حتی بدتر از اولین مربی پس از فرگوسن!

شروع فاجعه‌بار سولشر در این فصل؛ حتی بدتر از اولین مربی پس از فرگوسن!

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد در هفته ششم از رقابت های لیگ برتر انگلیس مقابل استون ویلا شکست خورد و بدین ترتیب به نظر می رسد که فاجعه همچنان در شیاطین سرخ و تیم اوله گونار سولشر ادامه دارد.

به گزارش فوتبالی، اوله گونار سولشر، در این فصل عملکرد بسیار ضعیفی داشته است و به نظر می رسد که با این عملکرد، دوامی نداشته باشد و به زودی باید منتظر خبر اخراج او بود. اوله گونار سولشر در این فصل در تمام رقابت ها تنها 5 بازی را برده است و آمار برد او کمتر از 50 درصد است. همچنین شیاطین سرخ از 4 بازی اخیر، 3 تا را باخته است و آمار فاجعه بار 75 درصد باخت در 4 بازی اخیر را ثبت کرده است.

این آمار حتی از آمار دیوید مویس در منچستر یونایتد هم بدتر است. دیوید مویس در فصل 2013/14 سرمربی منچستر یونایتد شد و اولین سرمربی شیاطین سرخ پس از سر الکس فرگوسن بود و عملکرد بسیار ضعیفی داشت به طوری که در نهایت در پایان آن فصل اخراج شد.

اکنون عملکرد اوله گونار سولشر در شروع فصل 2021/22 حتی از دیوید مویس هم بدتر بوده است و بدین ترتیب به نظر می رسد که با این روند، او هم مثل دیوید مویس از هدایت شیاطین سرخ کنار گذاشته شود.

1470