فاتی: می خواهم از بازی کردن لذت ببرم/ پوشیدن شماره ۱۰ افتخار است

فاتی: می خواهم از بازی کردن لذت ببرم/ پوشیدن شماره ۱۰ افتخار است

پایگاه خبری فوتبالی - آنسو فاتی به لیست باشگاه بارسلونا برای بازی با لوانته برگشته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از وبسایت رسمی باشگاه بارسلونا، آنسو فاتی می خواهد به میادین برگردد و بار دیگر فوتبال بازی کند. او درباره مصدومیت خود گفت:

"مصدومیت سختی بود و روند ریکاوری خیلی طول کشید. هر چند شما از آن چیزهایی یاد می گیرید و من در حال حاضر واقعا به دنبال بازگشت هستم که کاری را که می خواهم یعنی فوتبال بازی کردن را انجام بدهم‌."

فاتی ادامه داد:

"مصدومیت ها کمک می کند تا به بلوغ برسید چون به هر چیزی ارزش بیشتری می دهید و یاد می گیرید که از جزئیات حتی کوچک نیز قدردانی کنید و این واقعا به شما کمک می کند تا پیشرفت کنید. سعی کردم در این مدت به همه چیز توجه داشته باشم و بسیار سخت کار کردم تا بار دیگر برگردم."

لحظه خاص؟

"اولین روزی که پس از مصدومیت به زمین تمرینات رفتم، از طرف پدر و برادم دعوت کردم. روز خیلی خوشحال کننده ای بود. من و پدرم زمانی که من وارد زمین شدم و دویدم و به توپ ضربه زدم، گریه کردیم. این لحظه بسیار احساسی برای کل خانواده ام بود."

خانواده؟

"پدر و مادر و خانواده ام بسیار کلیدی بودند. آن ها در تمام لحظه ها در کنار من بودند و این می توانست بدون آن ها بسیار سخت تر باشد. این برای من سخت تر بود که می دیدم خانواده ام بیشتر از من رنج می کشند. برادرم هر روز از من می پرسید چه زمانی برمی گردم و این که نمی توانستم به او چیزی بگویم سخت بود. اگر چه این به رشد و بلوغ شما کمک می کند تا انگیزه بیشتری برای بازگشت داشته باشید."

هواداران؟

"واقعا از هواداران قدردانی می کنم چون آن ها این احساس را به من منتقل کردند که در روند درمان تنها نیستم. همیشه پیام های دلگرم کننده از آنان دریافت می کردم و آن ها به من می گفتند که نمی توانند منتظر بمانند تا من برگردم. این واقعا نکته مثبتی در روند ریکاوری بود. احساس می کردم که آن ها واقعا مرا می خواهند و این در روند ریکاوری به من کمک کرد. حال می خواهم اعتماد را به آنان برگردانم و بی صبرانه منتظر بازگشت به نیوکمپ هستم. بازگشت من روز خاصی خواهد بود و امیدوارم برای هواداران بازی خوبی ارائه بدهم و خواسته خودم را به آنان نشان دهم."

هم تیمی ها؟

"من همچنین می خواهم از هم تیمی هایم تشکر کنم که در تمامی لحظات آن جا بودند. صادقانه بگویم تمام این ها کمک کرد تا همه چیز ساده پیش برود."

بازگشت با شماره ۱۰؟

"این برای من یک افتخار است که شماره ۱۰ را بر تن کنم. می خواهم از باشگاه تشکر کنم. پوشیدن شماره ۱۰ یک چالش واقعی است با توجه به این که مسی و رونالدینیو قبلا آن را پوشیده بودند. این یک فشار اضافی به شما وارد می کند اما این هم بخشی از بودن در تیم اول است."

فاتی ادامه داد:

"واقعا می خواهم برگردم و فوتبال بازی کنم و مثل یک فوتبالیست باشم و از این موضوع بیش از هر چیز دیگری لذت ببرم. من برای یک سال بازی نکردم و می خواهم آغاز کنم و اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنم. سعی می کنم هر زمان که برای بارسلونا بازی می کنم چیز جدیدی با خودم به تیم بیاورم."

بازگشت و شادی برای گل؟

"یک مهاجم همیشه بعد گلزنی احساس اعتماد به نفس بیشتری می کند. این می تواند درون تمرینات باشد اما چه بهتر که درون یک مسابقه اتفاق بیفتد‌. احساس راحتی می کنم و دوست دارم دوباره بازی کنم. از رفتن دوباره به نیوکمپ و دیدن خانواده ام، هواداران و هر کس دیگری که به من در روند درمان کمک کرد هیجان زده هستم."

9404