کیلینی: یوونتوس زمان می‌خواهد اما کسی صبر ندارد

کیلینی: یوونتوس زمان می‌خواهد اما کسی صبر ندارد

پایگاه خبری فوتبالی - کاپیتان با سابقه تورینی ها معتقد است که شرایط فعلی یوونتوسی ها به زودی پشت سر گذاشته می شود اما مشکل این جاست که کسی صبر و تحمل ندارد تا این اتفاق بیفتد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از شبکه اسکای اسپورتس ایتالیا، جورجو کیلینی، مدافع با تجربه و کاپیتان یوونتوس و تیم ملی ایتالیا درباره وضعیت بیانکونری در این روزها و رتبه نامناسبش در جدول رده بندی رقابت های لیگ فوتبال ایتالیا (سری آ) با خبرنگار این شبکه به صحبت پرداخت.

کیلینی در رابطه با این موضوع به خبرنگار شبکه اسکای چنین گفت:

"باید کشتی را در این طوفان بتوانیم حفظ کنیم. باید ببینیم می‌ توانیم به سلامتی از آن عبور کنیم یا اندکی آسیب می‌ بینیم. در نهایت به بندر خواهیم رسید. به زمان نیاز است تا تعادل ایجاد شود. زمانی که یک شوک مانند زلزله به وجود می‌ آید، زمان می‌ برد تا همه چیز به حالت عادی برگردد. اما متاسفانه در دنیای فعلی صبر و تحمل وجود ندارد."

جورجو کیلینی در تابستان امسال همراه با تیم ملی فوتبال کشورش ایتالیا به مقام قهرمانی رقابت های جام ملت های اروپا (یورو 2020) دست یافت و به عنوان کاپیتان آتزوری، جام قهرمانی این تورنمنت تورنمنت را بالای سر برد. کیلینی اخیرا و در ابتدای فصل جدید سری آ، قرارداد خود با بیانکونری را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد تا همچنان کاپیتان تورینی ها در مسابقات مختلف فصل جاری باشد.

9404