ترمز گلزنی رونالدو در منچستریونایتد بالاخره کشیده شد

ترمز گلزنی رونالدو در منچستریونایتد بالاخره کشیده شد

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی منچستریونایتد که در سه بازی اولش در منچستریونایتد چهار گل زده بود در چهارمین بازی نتوانست به گل برسد و استون ویلا توانست ترمز گلزنی او را بکشد.

به گزارش فوتبالی، در حالی که چلسی مقابل منچسترسیتی شکست خورده بود و شیاطین سرخ فرصت خوبی داشتند تا با کسب پیروزی به صدرنشینی برسند، رونالدو و تیمش در مقابل استون ویلا به شکل غیرمنتظره ای با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند.

منچستریونایتد که در بازی قبلی خود بدون رونالدو در جام اتحادیه مقابل وستهام شکست خورده بود این بار در مقابل استون ویلا ناکام بود. حالا شیاطین سرخ پس از شکست در مقابل یانگ بویز باید در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف ویارئال بروند که جایی برای اشتباه نخواهند داشت. اما در هر صورت پس از دو شکست پیاپی به نظر می رسد که صندلی سولشر مربی نروژی شیاطین سرخ لرزان تر از همیشه است و اخراج وی دور از انتظار نیست. 

منچستریونایتد به جز رونالدو ستارگان دیگری نظیر سانچو و واران را هم در این تابستان خریده است و امیدهای زیادی در مورد این تیم وجود داشت و به همین خاطر است که فشار روی سولشر با این نتایج ضعیف زیاد است و به نظر می رسد که اگر در بازی مرحله دوم گروهی مقابل ویارئلا پیروز نشوند، کار برای مربی نروژی خیلی سخت خواهد شد.

4125