زنی که هزینه سفر خانوادگی خود را مخفیانه از حساب بانکی رونالدو برداشت!

زنی که هزینه سفر خانوادگی خود را مخفیانه از حساب بانکی رونالدو برداشت!

پایگاه خبری فوتبالی - ماریا سیلوا کارمند یک آژانس مسافرتی است که بین سالهای 2008 تا 2009 بیش از 250 هزار پوند از کارت بانکی رونالدو برداشت کرده است.

به گزارش فوتبالی، ماریا سیلوا در آن زمان تعطیلاتی رویایی را برای خودش، همسر سابقش و دو دخترش در منطقه آلبوفیرا در آلگاروه در کشور پرتغال برنامه ریزی کرده بود. این سفر تفریحاتی بیش از 5300 یورو هزینه داشته است اما نکته این جاست که او این پول را از حساب خودش پرداخت نکرده است بلکه آن را به صورت مخفیانه و غیرقانونی از حساب بانکی رونالدو برداشت کرده است. در حقیقت ماریا رزرو را به اسم همسر سابقش انجام داده اما پرداخت ها از حساب رونالدو بوده است!

رونالدو برای برنامه ریزی چند تا از سفرهایش اطلاعات حساب بانکی خود را در اختیار ماریا سیلوا به عنوان کارمند آژانس تبلیغاتی قرار داده بود اما این فرد که تصور می کرد رونالدو متوجه برداشت پول از حسابش نمی شود، از پول ستاره پرتغالی برای سفرهای شخصی خود استفاده کرده است. ماریا البته در سال 2017 به خاطر تخلفاتش به چهار سال حبس محکوم شد و در سالهای اخیر در زندان حضور داشته است. رونالدو و برخی دیگر از شخصیت های دنیای فوتبال نظیر نانی و ژرژ مندس از شاکیان پرونده وی بوده اند.

4125