ترکیب منچستریونایتد مقابل استون ویلا؛ با رونالدو و بدون سانچو و کاوانی

ترکیب منچستریونایتد مقابل استون ویلا؛ با رونالدو و بدون سانچو و کاوانی

پایگاه خبری فوتبالی - ترکیب منچستریونایتد برای بازی مقابل استون ویلا اعلام شد که رونالدو به دنبال ادامه روند گلزنی هایش در لیگ انگلیس خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد امروز باید به مصاف استون ویلا برود. شیاطین سرخ فعلا 13 امتیازی هستند و مشترکا با چلسی و لیورپول در صدر جدول قرار دارند. تیم رونالدو امروز نیز به دنبال کسب هر سه امتیاز خانگی است تا به رقابت تنگاتنگ در بالای جدول لیگ انگلیس ادامه بدهد. از سویی استون ویلا که از پنج بازی اولش هفت امتیاز گرفته می خواهد نتیجه خوبی کسب کند تا به سمت قعر جدول سقوط نکند. 

ترکیب منچستریونایتد برای بازی مقابل استون ویلا بدین شرح است: دخیا ، ون بیساکا، مگوایر، واران، شاو، فرد، پوگبا، برونو فرناندز، مک تومینای، گرینوود و کریستیانو رونالدو.

کاوانی، سانچو و مارسیال می توانند ذخیره های طلایی استون ویلا در این بازی باشند که سولشر می تواند در جریان بازی رویشان حساب کند.

کریستیانو رونالدو که در هر دو بازی قبلی خود در لیگ انگلیس گلزنی کرده امروز نیز به دنبال ادامه روندش است. ستاره پرتغالی کوهی از انگیزه است تا منچستریونایتد را پس از سالها به قهرمانی لیگ انگلیس برساند هر چند که می داند با توجه به رقبای قدرتمند کار آسانی پیش رویش نخواهد بود.

4125