پیش‌بینی یک مربی: بارسلونا در میان پنج تیم برتر لالیگا نخواهد بود

پیش‌بینی یک مربی: بارسلونا در میان پنج تیم برتر لالیگا نخواهد بود

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در سه بازی اخیرش نمایش ضعیفی داشته، در مقابل بایرن مونیخ شکست خورده و در مقابل گرانادا و کادیز به تساوی رسیده است و شمارش معکوس برای اخراج کومان آغاز شده است.

به گزارش فوتبالی، نامهای زیادی برای جانشینی کومان در بارسلونا مطرح شده است که یکی از آنها تیری آنری ستاره فرانسوی سابق بارسلونا است. حالا ریموند دومنک که شش سال مربی آنری بوده در مصاحبه با اکیپ به ستاره فرانسوی توصیه کرد که به بارسلونا برود:" آنری در بارسا؟ چرا که نه؟ توانایی اش را دارد و این برتری را دارد که در باشگاهی حضور داشته باشد که ان را می شناسد و با فلسفه و اصولش آشناست.  البته هر کسی که به آن جا برود، اذیت خواهد شد. بهتر بود اگر تیم بهتری داشتند. بازیکنان خوبی دارند اما زیاد هم خوب نیستند. اگر مصدومان برنگردند، مطمئن نیستم که در میان پنج تیم برتر جای بگیرند. "

آنری که در تیم هایی نظیر موناکو و مونترال ایمپکت مربیگری کرده در حال حاضر دستیار روبرتو مارتینز در تیم ملی بلژیک است. مارتینز یکی دیگر از گزینه های جانشینی کومان است. مربی اسپانیایی در کنار ژاوی بیشترین شانس را برای هدایت  بارسا دارد. به این نفرات باید اسکار گارسیا سرمربی فعلی استاده رنس را هم اضافه کرد که نامش در جلسه مدیران بارسلونا مطرح شده است.

4125