رونمایی از سپاهان لیگ بیست و یکم در شهریار

رونمایی از سپاهان لیگ بیست و یکم در شهریار

پایگاه خبری فوتبالی- محرم نویدکیا از چهره جدید سپاهان برای لیگ بیست و یکم رونمایی کرد.

به گزارش فوتبالی، سپاهان لیگ بیستم بدون تردید بهترین نایب‌قهرمان همه ادوار لیگ برتر بود که به عنوان اولین تیم تاریخ لیگ با میانگین دو امتیاز به ازای هر مسابقه، در جنگ قهرمانی، از پرسپولیس شکست خورد.

اگر معیار کلیدی موفقیت تیم‌ها در این فصل شرایط نقل و انتقالات باشد، سپاهان شانس اصلی بردن لیگ بیست و یکم خواهد بود، تیمی که اگرچه چند مهره مهم را از دست داده اما با حفظ سایر نفرات کلیدی و خرید چند ستاره مهم، به خوبی توانسته جای خالی آنها را پر کند.

سپاهان با خریدهای جدیدش، عصر پنجشنبه در یک دیدار تدارکاتی نسبتا پربرخورد در کمپ الیاف - در جاده شهریار - به مصاف گل گهر رفت و به نظر می‌رسد ترکیبی که محرم نویدکیا در نیمه اول این مسابقه به میدان فرستاد، ترکیب مورد نظر او برای فصل جدید باشد.

جدا از کریستوفر کنت که انتخاب اول محرم برای قرار گرفتن درون دروازه سپاهان است، زوج ولسیانی و پورقاز دو مدافع میانی سپاهان بودند که احتمالا در لیگ هم در ترکیب ثابت تیمشان قرار خواهند گرفت.

حضور امید نورافکن در سمت چپ خط دفاعی، قطعی به نظر می‌رسد اما هنوز معلوم نیست محرم از دانیال اسماعیلی‌فر به عنوان دفاع راست تیمش استفاده خواهد کرد یا مثل نیمه اول بازی با گل گهر، رضا میرزایی در سمت راست خط دفاعی این تیم بازی خواهد کرد.

محمد کریمی، مسعود ريگی، محمدرضا خلعتبری، حسن شوشتری، آریا یوسفی و سجاد شهباززاده دیگر نفراتی بودند که در ترکیب ابتدایی سپاهان جلوی گل گهر به میدان رفتند.

با توجه به اعتقاد ویژه محرم نویدکیا به ریگی، بازیکن سابق استقلال را باید یکی از نفرات ثابت سپاهان در فصل جدید دانست. حسن شوشتری هم نشان داد که در درگیری‌های میانه میدان کم نمی‌آورد و کادر فنی سپاهان بارها و بارها از او تمجید کرد.

محمد کریمی برای حضور در ترکیب اصلی، رقیبی جدی به نام جلال علی‌محمدی دارد ضمن آنکه در میانه میدان، یاسین سلمانی و سروش رفیعی هم نفرات سرشناسی هستند که محرم قطعا حساب ویژه‌ای رویشان باز کرده ضمن اینکه از کنار نام آریا یوسفی جوان هم نباید به سادگی گذشت که می‌تواند یاسین سلمانی جدید سپاهانی‌ها باشد ضمن اینکه سپاهان فرشاد احمدزاده را هم در اختیار دارد که او هم برای نیمکت‌نشینی به اصفهان نیامده است.

در خط حمله اگر حضور سجاد شهباززاده را در ترکیب اصلی قطعی بدانیم، محرم بسته به حریف تیمش، از محمدرضا خلعتبری یا شهریار مغانلو در ترکیب اصلی استفاده خواهد کرد.

7655