طارمی دوباره نامزد جایزه پوشکاش شد

طارمی دوباره نامزد جایزه پوشکاش شد

پایگاه خبری فوتبالی – سوپرگل مهدی طارمی در بازی دیشب پورتو مقابل ژیل ویسنته باعث شده که دوباره نام این بازیکن به جایزه پوشکاش لینک شود.

به گزارش فوتبالی، حتما گل زیبای طارمی در بازی دیشب پورتو را دیدید. گلی که تقریبا از میانه میدان زده شد و ثابت کرد که دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی، بی جهت از کیفیت مهاجمان تیمش تعریف نکرده و آنها را در حد بازی در رئال مادرید ندانسته است.

در بین واکنش‌های توئیتری نسبت به گل مهاجم ایرانی پورتو، توئیت صفحه CabineSport از همه جالب‌تر است و این صفحه، گل مهدی را شایسته دریافت جایزه پوشکاش - که به زننده زیباترین گل سال فیفا اهدا می‌شود – دانست.

این توئیت از آنجایی که جالب است که طارمی چند ماه قبل هم از دید اکثر رسانه‌ها بهترین گزینه برای گرفتن جایزه پوشکاش در سال 2021 معرفی شده بود و سوپرگل او به چلسی – که در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا زده شد – او را شایسته دریافت این عنوان کرد و حالا مهدی به خاطر زدن یک سوپرگل دیگر، دوباره نامزد دریافت این جایزه( از دید رسانه‌ها) شده و باید دید جایزه‌ای که فصل قبل به سون هیونگ مین تعلق گرفت، امسال به طارمی خواهد رسید یا نه.

1984