حمایت سرمربی پاریسن ژرمن از امباپه در مقابل انتقادات

حمایت سرمربی پاریسن ژرمن از امباپه در مقابل انتقادات

پایگاه خبری فوتبالی - مائوریسیو پوچتینو سرمربی پاریسن ژرمن از کیلیان امباپه سوپر استار فرانسوی تیمش در مقابل انتقادات اخیر دفاع کرد. 

به گزارش فوتبالی، برخی از رسانه‌ها و مردم معتقدند که قهرمان جام جهانی 2018 باید متواضع‌ و فروتن باشد و این چیزها را اصلا در شخصیت امباپه نمی‌بینند. در جریان دیدار پاریسن ژرمن مقابل متز در وسط هفته، مربی متز مدعی است که امباپه چندین بار بازیکنانش را مورد تمسخر و آزار قرار داده است. او پس از بازی به خبرنگاران گفته بود: "کیلیان اگر می‌خواهد محبوب‌تر باشد، باید رفتار بهتری داشته باشد. من عاشق این بازیکن هستم. او خیلی قدرتمند است، اما می‌تواند با تواضع بیشتر، مردم بیشتری را عاشق خودش کند."

به نقل از سایت گل، با این حال پوچتینو طرف بازیکن خودش را گرفته است و معتقد است که امباپه اصلا چنین بازیکنی نیست. او پیش از بازی مقابل مونپولیه به خبرنگاران گفت: "می‌توانم بفهمم که آنتونتی (سرمربی متز) چه چیزهایی بعد از بازی گفته است. در واقع حرف‌های او یک بیانیه بعد از باخت در وقت‌های تلف شده بود. کیلیان یک پسر شگفت انگیز است و همیشه می‌خواهد در هر رقابتی برنده شود. اتفاقاتی که در زمین رخ می‌دهند، ممکن است چیزهای مهمی نباشند. می‌توانم میزان ناامیدی آنتونتی را درک کنم."

4416