تمدید قرارداد دو بازیکن آینده‌دار در دستور کار مونیخی‌ها

تمدید قرارداد دو بازیکن آینده‌دار در دستور کار مونیخی‌ها

پایگاه خبری فوتبالی - برنامه مدیریت باواریایی ها، حفظ بازیکنان جوان و با استعداد این تیم است و این موضوع، خواسته یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان این فصل بایرن مونیخی ها نیز بوده و در دستور کار سران این باشگاه آلمانی هم قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های آلمانی، مدیران باشگاه بایرن مونیخ آلمان قرارداد دو بازیکن جوان تیم خود را تمدید کردند. قرارداد کریستین فروختل که اکنون با آسیب دیدگی اولرایش، به دروازه بان جانشین و دوم تیم اصلی بزرگسالان بایرن مونیخ تبدیل شده است، تا سال 2023 با باواریایی ها تمدید و این بازیکن جوان در پست دروازه بان فعلا در تیم مونیخی ماندگار شده است.

همچنین بایرن مونیخی ها با ملیک تیلمان نیز یک قرارداد حرفه ای تا سال 2024 منعقد کرده اند تا این بازیکن جوان باواریایی ها هم در سال های آینده در مونیخ ماندگار شود و فرصت بهره مندی و یادگیری از توانایی ها و آموزش های یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان مونیخی ها را که به تازگی و در فصل جدید از باشگاه لایپزیش به جمع اعضای باشگاه بایرن مونیخ ملحق شده است را داشته باشد.

لازم به ذکر است که بایرن مونیخ تحت هدایت یولیان ناگلزمان جوان در رقابت های فصل جدید لیگ باشگاه های آلمان (بوندسلیگا) عملکرد درخشان و خیره کننده ای را به نمایش گذاشته است و همچون سال های گذشته در دهه اخیر، در صدر جدول رده بندی لیگ فوتبال بوندسلیگای ژرمن ها قرار گرفته است و به نظر هم نمی رسد که امسال نیز تیم و رقیبی در بوندسلیگا برای باواریایی ها پیدا شود که بتواند قهرمانی را از چنگ مونیخی ها دربیاورد و همچون سالیان گذشته، انتظار می رود که امسال نیز تیمی به جز بایرن مونیخ نتواند عنوان قهرمانی لیگ فوتبال باشگاه های آلمان یا همان بوندسلیگا را از آن خود کند.

9404