تقاضای فرجام‌خواهی بارسلونا در واکنش به داوری بازی با کادیز

تقاضای فرجام‌خواهی بارسلونا در واکنش به داوری بازی با کادیز

پایگاه خبری فوتبالی - مسئولان باشگاه بارسلونا در صدد هستند تا نسبت به کارت های زرد و قرمزی که بازیکنان و مربیان این تیم در مسابقه شب گذشته مقابل کادیز دریافت کردند، به فدراسیون فوتبال اسپانیا تقاضای فرجام خواهی ارائه دهند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانیایی، ظهر امروز  به صورت رسمی اعلام شد که مسئولان باشگاه بارسلونای اسپانیا برای کارت قرمز فرنکی دی یونگ، ستاره هلندی خود و کارت زرد سرخیو بوسکتس، هافبک ملی پوش آبی اناری ها که شب گذشته و در مسابقه این تیم مقابل کادیز این کارت ها را از داور این دیدار دریافت کردند، به فدراسیون فوتبال اسپانیا درخواست فرجام خواهی خواهد داد.

فرنکی دی یونگ، هافبک جوان و هلندی آبی اناری ها در بازی شب گذشته بارسلونا برابر تیم کادیز، با کارت قرمز داور مسابقه از میدان بازی اخراج شد و به نظر می رسد برای دیدار هفته آینده بلوگرانا که برابر تیم لوانته برگزار خواهد شد، محروم خواهد بود. سرخیو بوسکتس اسپانیایی و با تجربه بارسلونایی ها نیز در مسابقه شب گذشته و در همین رویارویی با بازیکنان کادیز در چهارچوب رقابت های لالیگای اسپانیا با کارت زرد داور مسابقه رو به رو شد و اخطار دریافت کرد. 

این در حالی است که رونالد کومان، سرمربی هلندی بارسلونا هم به دلیل ناسزاگویی و اعتراض به نحوه قضاوت داور مسابقه با کادیز، از او کارت قرمز دریافت کرده و به حکم داور مربوطه از میدان این مصاف اخراج شد. به نظر می رسد که رونالد کومان، سرمربی هلندی آبی اناری ها در دو دیدار آینده بارسلونا روی نیمکت تیم کاتالانی حضور نخواهد داشت.

همه این مسائل، در شرایطی است که سرمربی هلندی به دلیل کسب نتایج ضعیف و غیر منتظره همراه با بارسلونا، در معرض خطر اخراج از نیوکمپ قرار داشته و رسانه های مختلف اسپانیایی و حتی اروپایی، هر روز به گمانه زنی در رابطه با جایگزینان احتمالی سرمربی سابق تیم ملی هلند می پردازند و تا کنون نیز از گزینه های بسیاری به عنوان جانشین رونالد کومان روی نیمکت آبی اناری ها نام برده می شود. باید منتظر ماند و دید سرانجام مرد هلندی در نیوکمپ چه خواهد شد و آیا فرصت هدایت شاگردانش در دیدار مقابل لوانته را پیدا خواهد کرد یا خیر. 

9404