کومان: نمی‌توانم از نمایش تیمم شاکی باشم

کومان: نمی‌توانم از نمایش تیمم شاکی باشم

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی هلندی بارسلونا پس از کسب تساوی بدون گل مقابل کادیز، ضمن شرکت در کنفرانس مطبوعاتی، نظراتش در خصوص عملکرد شاگردانش را بیان کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه های اسپانیایی، رونالد کومان ،سرمربی هلندی بارسلونا پس از پایان مسابقه شب گذشته آبی اناری ها مقابل کادیز که به نتیجه تساوی بدون گل انجامید، در کنفرانس مطبوعاتی حاضر و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. صحبت های کومان در این نشست را در ادامه می خوانید:

بازی؟ 

"فکر می کنم به طور کلی خوب بودیم. مالکیت زیادی داشتیم اما ایجاد موقعیت های زیاد سخت بود. در نهایت نیز با یک بازیکن کمتر ادامه دادیم و ممفیس دپای نیز موقعیت های مسلمی داشت. نمی توانم از عملکرد بازیکنان شاکی باشم. مسابقه پیچیده ای بود. به طور کلی اگر گل نزنید، برنده نیستید. حریف به خاطر دویدن زیاد برای بستن فضاها خسته شد. در کشور اسپانیا آن ها شما را بی دلیل از بازی ها اخراج می کنند. همه دیدند که توپ دوم در زمین است اما داور ندید."

کومان افزود: "ما باید برنده شویم و تیم در حال کار روی این موضوع است. امشب شب ما نبود. مقابل گرانادا هم همین طور. امیدواریم که شب بعدی، شب ما باشد. ما موقعیت هایی داشتیم اما از آن ها استفاده نکردیم."

آینده؟ 

"فکر می کنم وقتی تیم نتیجه نمی گیرد، باید شما تجزیه و تحلیل کنید که تیم چه عملکردی داشت و نگرش تیم چطور بود. نمی توانم از موضوعی شکایت کنم. ناراضی هستم زیرا ما چهار یا پنج موقعیت خوب داشتیم اما به گل نرسیدیم. در 25 دقیقه پایانی ما یک یار کمتر داشتیم اما نگرش ما تغییری نکرد. درباره آینده خودم چیزی نمی دانم. به نگرش فراتر از آینده ام اهمیت می دهم. به نظر می رسد اگر برنده شوم، ادامه می دهم و اگر نه، باید مربی دیگری پیدا کنند. این هم جواب برای شما."

علت اخراج؟

"به خاطر عصبانیت نبود. به خاطر این بود که به داور چهارم گفتم که توپ دیگری در زمین است و بتوانم او را مجبور به توقف بازی کنم. در این کشور، داورها بدون دلیل اخراج می کنند. بدون هیچ دلیلی."

 لالیگا؟

"باید همیشه برای پیروزی در هر بازی تلاش کنید. باید برای کسب قهرمانی تلاش کنید اما باید واقع بین باشید و تیمی که در اختیار داریم و رقیبان را ببینیم."

لاپورتا؟ 

"رئیس در هتل بود و ما به هم سلام کردیم. اگر باشگاه بخواهد صحبت کند، فرصت های زیادی برای صحبت کردن وجود دارد."

9404