حرکت عجیب بوسکتس برای توقف آخرین حمله کادیز؛ توپ اضافه را به بازیکن حریف کوبید!

حرکت عجیب بوسکتس برای توقف آخرین حمله کادیز؛ توپ اضافه را به بازیکن حریف کوبید!

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته ششم از رقابت های لالیگا، بارسلونا نتوانست کادیز را شکست دهد و این دو تیم به تساوی بدون گل رسیدند.

به گزارش فوتبالی، در آخرین ثانیه های بازی، کادیز روی یک ضد حمله صاحب موقعیت خطرناکی شد و سالوی سانچز، این فرصت را داشت تا توپ را روی دروازه بارسلونا ارسال کند و با یک ضربه سر از سوی مهاجمان کادیز دروازه بارسلونا فرو بریزد و این تیم حتی یک امتیاز هم مقابل کادیز نگیرد.

در همین لحظه یک توپ اضافه درون زمین بود و به نظر می رسید که توپ از قبل آنجاست و این قضیه از چشم داور دور مانده بود. این درون محوطه جریمه کادیز بود. سرخیو بوسکتس به سمت این توپ رفت و آن را به سمت بازیکن کادیز که صاحب توپ بود زد و توپ را به پاهای او کوبید تا بدین ترتیب تمرکز او را به هم بزند. سرخیو بوسکتس به خاطر این حرکت یک کارت زرد دریافت کرد و یک ضربه ایستگاهی نصیب بازیکنان کادیز شد. رونالد کومان هم به خاطر اعتراض روی این صحنه بود که اخراج شد.

در واقع بوسکتس در این صحنه و با دیدن توپِ اضافی باید آن را به بیرون می زد اما او پای بازیکن حریف را نشانه گرفت تا باعث توقف آخرین حمله کادیزی ها شود.

در هر صورت به نظر می رسد که اوضاع بارسلونا بیش از حد بحرانی است که بازیکنان بارسلونا برای شکست نخوردن باید دست به چنین حرکاتی بزنند!

1470