فرصت‌سوزی مضحک دپای که خشم بارسایی‌ها را برانگیخت؛ به جای گلزنی توپ را دفع کرد!

فرصت‌سوزی مضحک دپای که خشم بارسایی‌ها را برانگیخت؛ به جای گلزنی توپ را دفع کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته ششم از رقابت های لالیگا، بارسلونا و کادیز به مصاف هم رفته اند و بارسلونا در این بازی میهمان است و کارش مقابل تیم کادیز گره خورده است و به نظر می رسد که اوضاع همچنان برای رونالد کومان و شاگردانش دشوار و انتقاد برانگیز خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، اما این بازی یک صحنه بسیار عجیب و غریب داشت و آن هم فرصت سوزی ممفیس دپای در مقابل دروازه کادیز بود. دپای در دقیقه 51 بازی روی توپی که لوک دی یانگ برایش به زیبایی فرستاد و او را در موقعیت تک به تک قرار داد، به جای اینکه با نوک پا یا بغل پایش ضربه تمام کننده را بزند و دروازه حریف را باز کند، با پشت پا و پاشنه ی پای خود به توپ ضربه زد و بدین ترتیب توپ دفع شد و از مقابل دروازه حریف به عقب برگشت.

هواداران بارسلونا از این فرصت سوزی مضحک ممفیس دیپای که به شکل مهاجم های آماتور و کسانی بود که به تازگی در محلات فوتبال را آغاز کرده اند، بسیار عصبانی و خشمگین شدند و از این مهاجم هلندی در شبکه های اجتماعی انتقاد کردند.

ممفیس دیپای یکی از بازیکنانی است که رونالد کومان، سرمربی هلندی بارسلونا اعتقادی ویژه به او دارد و به نظر می رسد که اکنون هر دوی این هلندی ها در شرایط بسیار بدی باشند و پس از بازی انتقادات زیادی به سمت آن ها نشانه برود.

1470