فان/ اگر سایر بازیکنان بارسلونا هم موهای خود را مثل آگوئرو بتراشند، چه شکلی می‌شوند؟

فان/ اگر سایر بازیکنان بارسلونا هم موهای خود را مثل آگوئرو بتراشند، چه شکلی می‌شوند؟

پایگاه خبری فوتبالی - روز گذشته، سرخیو آگوئرو در لایو اینستاگرامی خود مو های سرش را تراشید و البته این کار را یک آرایشگر که به نظر می رسید دوست او است برایش انجام داد و بدین ترتیب مهاجم آرژانتینی بارسلونا از ظاهر جدید و مدل مو های جدید خود رونمایی کرد.

به گزارش فوتبالی، آگوئرو در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان اخیر از منچسترسیتی راهی بارسلونا شد و این کار را با اتمام قراردادش در جمع سیتیزن ها انجام داد. خیلی ها معتقد بودند که خوان لاپورتا، ریاست بارسلونا برای حفظ لیونل مسی اقدام به جذب سرخیو آگوئرو کرده است چرا که این دو بازیکن آرژانتینی دو دوست بسیار صمیمی هستند و رابطه خوبی در تیم ملی آرژانتین با هم دارند. اما در نهایت لیونل مسی تصمیم خود را برای جدایی از بارسلونا گرفت و در جمع آبی و اناری پوشان ماندگار نشد.

آگوئرو که اکنون مصدوم است، اقدام به تراشیدن مو های سرش کرده است و مدل جدیدی به خود گرفته که در نوع خود جالب است. رسانه Inside football در طرح هایی بامزه، سایر بازیکنان بارسلونا را هم به شکل مدل موی جدید سرخیو آگوئرو در آورده است و بدین ترتیب به نظر می رسد که آن ها هم شکل بامزه ای به خود گرفته اند. البته در این میان، بازیکنی مثل جرارد پیکه، سال ها پیش مو های خود را تراشیده بود و پیکه‌ی بدون مو قبلا دیده شده است!

1470