نویدکیا: بازی دوستانه با پرسپولیس به کم شدن تنش‌ها کمک می‌کند

نویدکیا: بازی دوستانه با پرسپولیس به کم شدن تنش‌ها کمک می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید که مربیان، مدیران و سرپرست تیم‌ها باید خود شیرینی برای هواداران را کنار بگذارند تا مردم از فوتبال لذت ببرند.

به گزارش فوتبالی، محرم نویدکیا پس از دیدار دوستانه تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان و درباره جدی بازی کردن دو تیم گفت: دو تا از بهترین تیم‌های ایران با هم بازی می‌کردند و بازیکنان هم حرفه‌ای هستند و حتی دوست ندارند در بازی دوستانه شکست بخورند. این مسئله به تیم شخصیت می‌دهد و برای همین بازی فیزیکی بود. به هر حال درست است بازی دوستانه انجام شد اما هر بازیکنی می‌خواهد از شخصیت تیمی‌اش دفاع کند.
وی درباره اردوی سپاهان در تهران و حضور خودش در کلاس‌های مربیگری اظهار داشت: به دلیل حضورم در کلاس مربیگری در تهران اردو گذاشتیم و دو بازی خوب هم برگزار کردیم. پژوهشگاه صنعت نفت هم زمین خوبی برای ما گذاشت و باید از مسئولانش تشکر کنم. اردوی خوبی بود و شرایط بدنی بچه‌ها را بالاتر می‌بریم و روز به روز بهتر خواهیم شد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره بالا رفتن توقعات از او به دلیل عملکردش در فصل گذشته و انتظار قهرمان کردن سپاهان در فصل پیش‌رو گفت: بالاخره کسانی که می‌آیند و مسئولیت تیم‌هایی چون پرسپولیس، استقلال، سپاهان و حتی تراکتور، فولاد و ذوب‌آهن را به عهده می‌گیرند، سرمربی تیم می‌شوند که شانس حضور در کورس قهرمانی را دارند. این طبیعی است که توقع باشد و اگر مسئولیت سپاهان را قبول کردم، باید بتوانم فشارها را تحمل کنم. از امسال تیمی مثل گل‌گهر هم قطعاً مدعی خواهد بود.

نویدکیا در خصوص دیدار دوستانه با پرسپولیس که 10 روز دیگر در تهران برگزار خواهد شد، گفت: پیشنهاد آقای گل‌محمدی بود و من هم بدم نمی‌آمد. با باشگاه‌ها صحبت کردیم و به نتیجه رسیدیم با هم یک بازی سنگین انجام دهیم. ما سرمربیان، مدیران عامل و سرپرست تیم‌ها باید بتوانیم تنش‌ها را کمتر کنیم و فکر می‌کنم با این بازی‌های دوستانه تنش‌ها کمتر می‌شود. سال‌های گذشته همین تنش‌ها با ذوب‌آهن بود و سال گذشته با صحبت با مسئولان ذوب‌آهن داشتم و سه چهار بازی دوستانه انجام دادیم که هیچ اتفاق خاصی رخ نداد. در بعضی بازی‌ها آنها پیروز شدند و در یکی دو بازی ما پیروز شدیم. هر کسی کار خودش را کرد و بسیار محترمانه و خوب بود. کلمه خوبی نیست، اما ما برای اینکه برای هواداران خود شیرینی نکنیم و نگوییم چقدر هنرمند و قوی هستیم یا باید از تیمم دفاع کنم را باید از فوتبال حذف کنیم، مردم بیچاره راحت‌تر می‌توانند فوتبال نگاه کنند و ما نیز برای منافع خودمان مردم را به حاشیه نبریم.

وی در واکنش به اینکه با این صحبت‌ها به نظر می‌رسد هواداران سپاهانی مخالف بازی دوستانه با پرسپولیس دیگر مخالف نباشند، گفت: من سعی می‌کنم صحبتی که به ذهنم منطقی است را بزنم. امکان دارد هم هواداران خودمان و هواداران پرسپولیس ناراحت شوند، اما واقعیت فوتبال ما این است و باید فوتبال‌مان را رو به جلو ببریم. ما نمی‌توانیم بنشینیم و نظاره‌گر توهین مردم به هم باشیم، حرف‌های بی ربط بزنند، استادیوم‌ها به این شکل شود و لذت فوتبال را بگیریم، برای اینکه من مربی دو برد بیشتر بیاورم و برای من کف بزنند که چقدر مربی خوبی هستی! به نظرم اگر برنامه‌ریزی‌ها درست شود، نیازی نیست که آدم با خود شیرینی به بقیه نشان داد مربی یا مدیر خوبی است، یا سرپرست و مدیرعامل خوبی هستند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در رابطه با اینکه آیا این تیم یک مهاجم دیگر هم خریداری می‌کند یا نه، گفت: نه ما هیچ بازیکن دیگری به تیمم اضافه نخواهد شد و اگر بحثی است، رسانه‌ای بوده و من هیچ بازیکن دیگری به تیمم اضافه نخواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره جذب آرتور خاطرنشان کرد: آرتور بازیکن جوانی است که 21 سال دارد و در حال بررسی او هستیم.‌ فوتبالیست خوبی است اما باید با او صحبت کنیم و به جمع بندی برسیم که او را حفظ کنیم یا نه‌.

1470