روزی که پسر رونالدو کوتاه قامت بودن مسی را باور نمی‌کرد!

روزی که پسر رونالدو کوتاه قامت بودن مسی را باور نمی‌کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - پسر کریستیانو رونالدو وقتی که برای اولین بار مسی را دید، باور نمی کرد چرا که حس می کرد اسطوره فوتبال آرژانتین بیش از حد کوتاه قامت است!

به گزارش فوتبالی، با وجود آن که رونالدو در سالهای اخیر برای کسب جوایز و رکوردها با لئو رقابت کرده اما کریستیانو جونیور در زمانی که سن و سال زیادی نداشت، به ستاره آرژانتینی علاقه داشت و او را دنبال می کرد.  جونیور حتی مسی را بازیکن محبوبش خوانده بود و رونالدو در آن زمان به رقیب دیرینه خود گفته بود که پسرش همیشه بازیهای لئو را دنبال می کند.

در حقیقت در مراسم توپ طلای 2015، پسر رونالدو برای اولین بار مسی را از نزدیک ملاقات می کرد.  پسر بزرگ رونالدو باور نمی کرد که مسی را از نزدیک می بیند و دولورس آویرو مادر ستاره پرتغالی گفته است که جونیور بیش از هر چیزی از کوتاه قامت بودن مسی تعجب کرده است!

مادر رونالدو در مصاحبه ای در این باره گفته بود:" با جونیور بودم و به او گفتم:" مسی را ببین." و در جوابم گفت:" او مسی نیست، قدش خیلی کوتاه است." بعد از آن پسرم از جونیور خواست تا با او دست بدهد. مسی شخصیت خیلی خوبی دارد. نوه ام در حال حاضر از او بلندقامت تر است (می خندد) اما در هر صورت آن لحظه خیلی بامزه بود.

البته سال گذشته نیز مسی در مصاحبه با موندودپورتیوو گفته بود که پسر بزرگش تیاگو طرفدار کریستیانو رونالدو و ستارگان دیگری نظیر لوئیز سوارز، آنتوان گریزمان و کیلیان امباپه است.

4125