دلیل جالب نام انتخابی ستاره منچسترسیتی برای سگش

دلیل جالب نام انتخابی ستاره منچسترسیتی برای سگش

پایگاه خبری فوتبالی - فیل فودن ستاره منچسترسیتی به احترام اسپانسر مسابقات جام اتحادیه انگلیس نام "کارابائو" را برای سگش انتخاب کرده است.

به گزارش فوتبالی، بر اساس گزارش نشریه اتلتیک، هافبک انگلیسی روز بعد از قهرمانی در فینال جام اتحادیه انگلیس در سال 2020 و پیروزی تیمش مقابل استون ویلا ، این سگ را خریده و نام "کارابائو" را برای وی انتخاب کرده است.

فودن از زمان ورود به تیم بزرگسالان منچسترسیتی در سال 2017، موفقیت زیادی در جام اتحادیه داشته و چهار سال متوالی این جام را کسب کرده است. فودن  اخیرا  نیز در بازی سیتی مقابل ویکام واندررز در ورزشگاه اتحاد به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد و تیمش با نتیجه شش بر یک پیروز شد.

فودن البته تنها بازیکن لیگ انگلیس نیست کهبه خاطر سگش به شهرت رسیده است: دنی اینگس، جسه لینگارد و مارکوس رشفورد.  از سویی بسیاری از بازیکنان در سالهای اخیر برای مقابله با سارقان سگ نگهبان استخدام کرده اند.

فودن در این فصل سه بازی و 127 دقیقه در ترکیب منچسترسیتی داشته که توانسته یک گل بزند و یک پاس گل بدهد. ترکیب پرستاره منچسترسیتی باعث شده تا کار او برای حضور در ترکیب خیلی مشکل شود اما با این وجود این هافبک تلاش می کند تا خودش را در ترکیب ثابت کند.

4125